Titan Fetească Neagră sau vinul de referință al brandului Liliac

Titan Fetească Neagră sau vinul de referință al brandului Liliac
person Horeca
access_time_filled

titanfeteascaneagralansareLiliac a dezvăluit săptămâna aceasta povestea celui mai scump vin din România – Titan Fetească Neagră, care poate fi considerat “vinul de referință al brandului Liliac”, așa cum afirmă însuși reprezentanții companiei.

Fiecare poveste are nevoie de un erou, iar acesta, în cazul nostru, este Titan. Când am degustat primele mostre am știut cu certitudine că acesta va fi unul dintre vinurile noastre care vor face istorie. Și, pentru că deja avusesem ideea de a alege un vin roșu care să reprezinte produsele noastre, am ales în mod special un soi autohton, fără egal pe piața internațională, care este foarte competitivă. Din două butoaie de stejar transilvănean am produs o serie limitată de 600 de sticle numerotate individual, disponibile pentru un cerc restrâns de clienți. Prin lansarea acestui vin ne dorim să creștem reputația zonei Lechința ca fiind o regiune de vinuri roșii”, declara, în toamna anului trecut, Alfred Beck, proprietarul amb Holding România, cu ocazia unei duble aniversări: împlinirea a 5 ani de existență a cramei Liliac și lansarea colecției Private Selection, a cărui vedetă este chiar Titan Fetească Neagră.

TITAN Fetească Neagră, colecția 2013, este un vin născut din pasiune și reflectă cel mai bine calitatea solului din Transilvania, care produce strugurele Fetească Neagră, la cea mai bună calitate a lui.

Vinul TITAN este o ediție limitată la 600 de sticle, traduse în doar 2 bariq-uri de vin. Este un vin foarte corpolent, pentru care s-au ales doar cei mai buni struguri și poate fi considerat vinul de referință al brandului LILIAC.

Creatorii vinului au ales o sticlă grea Bordeaux, de 900 gr, care să evidențieze calitatea și complexitatea vinului.  Emblema sticlei a fost creată manual, în piele, de un faimos legător în piele austriac din zona Waidhofen an der Ybbs, unde dl. Beck deține un conac întins pe 400 de hectare. Pentru finalizarea emblemei, au fost necesare peste 100 de ore de lucru manual. Logo-ul TITAN nu este doar printat pe etichetă, este ars în platină direct pe sticlă. Gravura a fost realizată de către Florian Güllert, un gravor din Austria, specializat în gravura armelor de vânătoare.

Prețul unei sticle de vin TITAN este de 500 de lei și acesta se comercializează doar pe bază de comenzi, către clienți privați, precum și magazine specializate de vin.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302