5 trenduri în industria ospitalităţii pentru 2012

5 trenduri în industria ospitalităţii pentru 2012
person Horeca
access_time_filled

Care sunt factorii care vor influența semnficativ industria ospitalității în 2012? Pentru a ajuta managerii și operatorii de hoteluri să înțeleagă încotro se îndreaptă industria, dar și să își adapteze afacerile la cererile pieței, expertul american Robert Rauch, cunoscut ca un „guru” în materie de hotelărie în Statele Unite ale Americii, a anunțat câteva trenduri pentru industria ospitalității în 2012.
Cererea crescândă pentru hoteluri impune hotelierilor să investească mai mult în renovări și în îmbunătățiri ale propriilor unități, având în vedere că turiștii sunt mereu în căutarea „celei mai bune unități de cazare, la cel mai bun preț”, iar apariția noilor tehnologii impun hotelurilor să devină mai conștincioase în eforturile lor de marketing și să devină mai prezente pe rețelele de socializare online.
Hotelierii vor investi mai mult în 2012 în revigorarea proprietăților, pentru a avea un avantaj competitiv pe piață
reinnoireDupă câțiva ani în care hotelierii au amânat cât au putut de mult să cheltuiască sume de bani semnificative, companiile hoteliere pariază pe faptul că acum este cea mai bună oportunitate pentru a-și renova proprietățile. Așadar, în 2012 vom vedea și mai multe hoteluri care își renovează lobby-urile, restaurantele, barurile sau centrele de fitness, dar și hoteluri care își înlocuiesc paturile, televizoarele și diverse bunuri, cu altele mai moderne. Vânzările de hoteluri vor stimula și mai multe renovările, din moment ce contractele de vânzări conțin întotdeauna o prevedere care impune noului proprietar să facă renovări la respectiva unitate.
Rezervările online vor continua să crească ușor
Numărul turiștilor din Statele Unite ale Americii care rezervă și fac căutări online este în continuă creștere. Peste 114 milioane de oameni vor face căutări online în ceea ce privește turismul, anul acesta, în timp ce 94 de milioane vor face o rezervare online. În timp ce peste 50% din rezervările efectuate în industria de travel sunt deja făcute pe internet, piața turismului online s-a maturizat și se așteaptă o creștere ușoară și o stabilizare a pieței turismului online. 
Vor veni tot mai multe rezervări de pe telefonul mobil
mobDin ce în ce mai mulți turiști vor apela la telefoanele mobile nu doar pentru a căuta unități de cazare și destinații de călătorie, dar și pentru a rezerva și chiar pentru a comunica preferințele lor în materie de camere, direct la hotel. Rezervările venite prin intermediul telefonului mobil au crescut de 4 ori în perioada 2008 – 2010 potrivit cercetărilor efectuate de compania Forrester. Google estimează că telefoanele mobile vor depăși PC-ul la capitolul cel mai uzat device de accesare a mediului online. Cu turiști care adoptă smartphone-uri și tablete într-un ritm așa de rapid, este crucial pentru hotelieri să își optimizeze website-ul pentru telefonul mobil.
Social Media va continua să transforme conexiunea cu turiștii
Până în 2016, jumătate din industria travel va folosi social media ca o modalitate de a genera venituri și rezervări. În prezent, peste 22% utilizează social media ca un instrument de generare de venituri, și 27% plănuiesc să facă așa în următorii 5 ani. Hotelurile nu își mai pot permite să nu își adauge social media în mixul de marketing. Este un element necesar pentru succesul unui hotel în viitor.
Un management al veniturilor bun, din ce în ce mai vital pentru hoteluri
Managementul veniturilor s-a transformat enorm din momentul în care a fost introdus pentru prima dată de industria aeriană în 1970, ajungând o știință deosebit de complexă astăzi. Managerii din Ospitalitate întotdeauna au scăzut prețurile pentru a stimula vânzările atunci când cererea este slabă și au crescut prețurile în perioadele de vârf, când cererea este mare. Hotelurile au acum posibilitatea să actualizeze prețurile pentru toate datele viitoare de sosire ale turiștilor, pentru a se adapta cerințelor pieței în fiecare zi, prin intermediul informaților avansate din piață.
Potrivit lui Robert Rauch  proliferarea canalelor de distribuție va afecta tarifele  Mai mult ca niciodată, va fi vital pentru proprietarii și operatorii de hoteluri să cunoască diferitele canale de distribuție disponibile pe piață, dar și să cunoască costurile practicate de aceste canale și rezultatele așteptate de la fiecare în parte. Hotelierii trebuie să utilizeze canalele de distribuție cele mai rentabile din punctul de vedere al tarifelor.

Sursa: www.hospitalitynet.org

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302