Angajatorii din Ospitalitate trebuie să se schimbe pentru a atrage generaţia Y

Angajatorii din Ospitalitate trebuie să se schimbe pentru a atrage generaţia Y
person Horeca
access_time_filled

Angajatorii din industria ospitalității trebuie să își schimbe politicile de personal și să se adapteze la nevoile forței de muncă din Generația Y, dacă vor să atragă și să mențină talentele în unitatea lor. Acesta este principalul mesaj transmis de specialiștii în resurse umane în cadrul seminarului „People Drive Profit” care s-a desfășurat săptămâna trecută în Marea Britanie, în cadrul „Annual Hotel Conference”. Specialiștii au oferit tipsuri angajatorilor din industria ospitalității despre cum să caute, să recruteze și să mențină oamenii potriviți în unitățile lor.

Potrivit acestora, în ciuda nivelului ridicat al șomajului în rândul tinerilor cu vârste cuprinse între 18 și 24 de ani, industria ospitalității se chinuie să recruteze personal pentru posturile vacante. Specialiștii în resurse umane îi sfătuiesc pe angajatori să schimbe modul de recrutare a personalului, mai degrabă decât să aștepte ca persoanele potrivite să vină în unitatea lor.

motivareangajati

Fără oameni nu avem un business. Apreciem fiecare persoană care lucrează pentru noi, însă a trebuit să ne schimbăm mult pentru a avea angajații pe care ni i-am dorit. A trecut vremea când oamenii lucrau 65 de ore pe săptămână pe bani puțini. Există o mulțime de oameni talentați iar noi a trebui să găsim în acest climat financiar dificil modalitatea de a-i atrage și de a-i păstra în unitatea noastră”, a declarat directorul grupului Northcote, Craig Bancroft. Acesta a explicat că a oferit angajaților din hotelurile și puburile proprii posibilitatea de a face schimb de ture, în cadrul unei pagini online special creată pentru acest scop și că angajații care au copii mici beneficiază de un program mai flexibil decât restul angajaților.

Trebuie să fim mult mai conștienți de nevoile personalului nostru. Trebuie să ne întrebăm: se simt aceștia fericiți atunci când vin la locul de muncă? Este foarte important deoarece acești oameni vor livra clienților noștri valorile companiei noastre, iar calitatea serviciilor depinde de gradul de mulțumire al angajaților”, a mai declarat Craig Bancroft.

Potrivit specialiștilor, dacă angajatorii ar fi mai atenți la nevoia angajaților de a progresa și de a simți că se pot dezvolta la locul lor de muncă, nivelul de retenție a talentelor ar fi mai ridicat în industria ospitalității. De asemenea, specialiștii i-au sfătuit pe angajatori să nu se grăbească atunci când trebuie să aleagă o persoană pentru un post vacant, chiar dacă situația o impune. Câteodată e mai bine să aștepți persoana potrivită decât să angajezi repede o persoană, iar după 3 luni să fii nevoit să iei totul de la capăt pentru că ai făcut o alegere greșită.

generationy

Tot în procesul de recrutare, angajatorii din industria ospitalității ar trebui să fie mai atenți la personalitatea potențialilor angajați, nu doar la abilitățile acestora. În industria ospitalității, Atitudinea este foarte importantă.

Sursa: Bighospitality.co.uk

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302