Cele mai vizibile branduri Horeca în publicitate, în T1

Cele mai vizibile branduri Horeca în publicitate, în T1
person Horeca
access_time_filled

reclamerestauranteÎn perioada 1 ianuarie – 30 iunie 2014 s-au înregistrat 26.447 de reclame pe segmentul Horeca – lanțuri de fast food, restaurante, pizzerii, cofetării, cafenele (segmentul Horeca nu include pentru acest studiu hotelurile și pensiunile). mediaTRUST prezintă brand-urile cu cea mai mare vizibilitate în publicitate la această categorie, în primele șase luni ale anului.

McDonald’s este pe primul loc la categoria fast food, cu 13.263 de reclame difuzate în prima jumătate a anului 2014, având un rate card estimat la 16.233.870 de euro. Locul doi este ocupat de KFC care a înregistrat 4.963 de reclame și un rate card de 7.669.711 de euro. Intrat pe piața din România în anul 2012, Subway este pe locul trei în clasament cu 650 de reclame și un rate card estimat la 555.730 de euro.

Pizza Hut a înregistrat, în perioada 1 ianuarie – 30 iunie 2014, 2.767 de reclame cu un RC de 3.626.383, situându-se astfel pe primul loc în clasamentul pizzeriilor. Presto Pizza este pe locul doi cu 632 de reclame și un RC estimat de 180.376 euro. Locul trei este ocupat de Speed Pizza cu 113 reclame și un rate card de 69. 445 euro.

Topul celor mai vizibile restaurante în publicitate este condus de Hard Rock Cafe cu 783 de reclame și un rate card de 203.969 de euro. Locul doi este ocupat de Berăria Siegfried cu 413 reclame înregistrate și un RC de 111.076 euro. Trattoria Don Vito este al doilea cel mai bine situat restaurant, din punct de vedere al numărului de reclame, cu 404 de reclame și un RC de 100.836 euro. Hanul Hangiței a înregistrat, în perioada analizată, 346 de reclame și un RC de 446.000 euro.

Primul loc la categoria cafenele/ceainării este ocupat de Ceainăria Adevărul cu 60 de reclame și un RC de 164.199 euro. Cafeneaua The Institute este pe locul doi la această categorie cu 3 reclame și un RC de 5.175 de euro. Cafe Louis este in top cu 3 reclame și un RC de 14.400 euro. Brutăriile Paul sunt în top cu 135 de reclame și 34.310 euro RC.

topreclaemrestaurante

Distribuția reclamelor pe categorii de produse

În prima jumătate a anului 2014 lanțurile de fast food au înregistrat 18.955 de reclame și sunt urmate în clasament de pizzerii cu 3.571 de reclame. Restaurantele au înregistrat 2.922 de reclame, cafenelele – 860 de reclame, iar cofetăriile – 139 de reclame.

grafichorecamediatrustDistribuția reclamelor pe medii de difuzare

În perioada 1 ianuarie – 30 iunie 2014 au fost înregistrate 26.447 de reclame la categoria food/horeca dintre care 21.374 de reclame au fost difuzate la TV, 4.603 de reclame au fost difuzate la radio și 470 au fost tipărite în presa scrisă. Printre sursele care au difuzat/publicat cele mai multe reclame se  numără Kiss TV (4.135 reclame),  Sport.ro (2.933 reclame), România TV (2.086 reclame),  Radio Zu (1.627 reclame), Magic FM ( 1.360 reclame), Șapte Seri „Supliment (217 reclame), etc.

Despre raport

Pentru vizibilitatea în publicitate raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a 26.477 de reclame difuzate în intervalul de timp 1 ianuarie – 30 iunie 2014, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio și 200 de publicații centrale, la categoria food/horeca.

Despre mediaTRUST

mediaTRUST România a fost înființată în 1999 și furnizează servicii de monitorizare către companii românești și străine. Compania este membră din 2004 a FIBEP, principala organizație internațională a agențiilor de monitorizare, iar din octombrie 2010 este deținută în proporție de 100% de IMM ” Institute of Media Monitoring Polonia. Clienții companiei provin din cele mai diverse sectoare ale pieței, de la domeniul financiar la telecom, IT, FMCG, retail, farmaceutic, energie, gaze naturale, petrol, educație, sport, cultură, showbiz, politic.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302