Confortul la un alt nivel pentru turiști, în secolul XXI

Confortul la un alt nivel pentru turiști, în secolul XXI
person Horeca
access_time_filled

hotelinternational2Primele 4 luni ale anului au fost benefice pentru hotelieri, numărul turiștilor care au ales să înnopteze la hotel a crescut cu 5,5% față de aceeași perioadă a anului trecut, conform Institutului Național de Statistică.

Anul 2014 se anunță a fi productiv, însă, hotelierii trebuie să ia în calcul faptul că turiștii sunt foarte atenți la detalii; „prin intermediul rezervărilor online și a website-urilor de specialitate, unde fiecare oaspete este invitat să își exprime opinia în urma petrecerii sejurului într-un anumit hotel, turiștii sunt permanent informați despre experiența pe care au avut-o ceilalți oaspeți. Pentru mulți dintre ei, acest review pe care îl găsesc online este definitoriu, le influențează decizia„, ne spune Anne Liese Marian, managerul Hotelului Internațional Iași.

„Știm că oamenii vin în hotelurile noastre cu grijile și bucuriile, cu ideile și visele lor, iar noi suntem aici să le găzduim”, spune Anne Liese Marian, managerul Hotelului Internațional Iași.

Turiștii caută, pe scurt, CONFORT, pe care hotelierii îl găsesc ca fiind foarte important acum, așa cum ne spune și doamna Anne Liese Marian: „credem că în secolul XXI, clientul își dorește ca fiecare hotel în care se cazează să fie diferit și să rămână impresionat de atenția la detalii pe care au avut-o atât arhitectul, designer-ul și constructorul, cât și dezvoltatorul acelui hotel„. În plus, „calitatea și designul mobilierului, tipul de saltea și gradul de confort pe care îl oferă, sistemele inteligente de climatizare și paleta de culori, care oferă oaspeților un sentiment de liniște și relaxare, toate acestea se referă la opțiunea pe care un hotel o oferă turiștilor pentru a putea să își personalizeze nivelul de confort„.

Însă, pentru a le oferi turiștilor confortul de care au nevoie trebuie ca furnizorii să înțeleagă cerințele clienților lor, manageri de hotel sau restaurant: „este foarte important ca furnizorii să vină în așteptarea clienților și oricât de complicată ar fi cerința pe care aceștia o au, execuția să pară floare la ureche, așa cum orice dorință a oaspeților noștri nu este deloc dificilă pentru noi„, precizează doamna Anne Liese Marian.

„Odată stabilit conceptul nu a fost greu să ne găsim parteneri. Am colaborat foarte bine cu Mobexpert Horeca deoarece au înțeles foarte bine conceptul nostru, toate obiectele de mobilier fiind adaptate pentru fiecare tip de cameră, culori, tapiserii sau tablouri, toate fabricate în România. Dedicarea celor de la Mobexpert Horeca a făcut posibilă realizarea dorinței arhitectului, aceea de a transforma comutatoarele în piese de mobilier”, precizează Anne Liese Marian, managerul Hotelului Internațional Iași.

hotelinternational

Confortul la Mobexpert Horeca este principalul „ingredient”. Calitatea materialelor folosite în producție și pasiunea cu care specialiștii îmbină culorile, toate acestea creează modele noi și transformă fiecare produs într-o operă de artă, sunt alte ingrediente importante.

Confortul este singurul care contează pentru oaspeții clienților noștri. Pornind de la canapele și până la cele mai sofisticate accesorii, designerii Mobexpert Horeca se străduiesc să aducă întotdeauna ceva nou, dar neapărat confortabil. Cu gândul la confort se proiectează fiecare canapea, fotoliu, saltea sau scaun de bar. Așa că ne concentrăm pe realizarea unor produse care să îndeplinească atât cerințele hotelierilor, cât și cerințele turiștilor care le calcă pragul. Designerii noștri se ocupă de realizarea unor produse custom-made care să se potrivească cu designul hotelului și să ofere personalitate spațiului„, spune Emilia Feraru, managerul diviziei Mobexpert Horeca.

Mobexpert Horeca va invită să redefiniți confortul pentru turiștii voștri, spunându-le părerile voastre pe pagina de Facebook, www.facebook.com/MobexpertHoreca și în cadrul website-ului, www.horeca.mobexpert.ro.   

*Cu o tradiție de 20 de ani în domeniul mobilierului, Mobexpert aduce nou în 2014 divizia Mobexpert Horeca. Misiunea acesteia este de a aduce mai aproape ideea de confort și relaxare prin intermediul unor designeri talentați și a produselor de calitate. Mobexpert Horeca oferă clienților o gamă largă de produse și servicii, mobilier de interior și exterior, accesorii și diverse produse pentru bucătăria restaurantelor și servicii de amenajare interioară. Proiectele realizate până acum sunt Hotel Internațional Iași, terasa restaurantului Quattro Stagioni – București, cafeneaua Green Vision Thirteen ” Sibiu, plaja hotelului Vega din stațiunea Mamaia, hotel Dorna ” Vatra Dornei, terasa Mamma Mia ” Iași, restaurantul Argentine ” București și lounge-ul plajei Caelia Beach Mamaia ” Constanța.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302