Happy Tour: Străinii sunt nemulţumiţi de personalul hotelier din România
Conform unui sondaj realizat de Happy Tour, 60% din clienții străini ai companiei consideră că personalul hotelier deține un nivel de educație care nu răspunde așteptărilor. Happy Tour subliniază că România trebuie să facă eforturi pentru a crește nivelul de educație al prestatorilor din sfera serviciilor, calitatea și integrarea serviciilor turistice.
„România poate concura cu alte țări în ceea ce privește prețurile și atracțiile, dar calitatea serviciilor face diferența„
Totodată sondajul indică faptul că turiștii străini așteaptă mai multe opțiuni de petrecere a timpului atunci când vizitează diverse regiuni din țară. „România are un impact pozitiv asupra turiștilor străini care îi descoperă atracțiile ca pe adevărate comori ascunse. Însă România trebuie să facă aceste „active turistice” mai accesibile în ceea ce privește informarea, promovarea, soluțiile de transport, serviciile și dotările pentru categorii extinse de turiști și să îndrume prin educație jucătorii din turism spre o politică umanistă orientată către client. Toate acestea trebuie dezvoltate și integrate. România poate concura cu alte țări în ceea ce privește prețurile și atracțiile, dar calitatea serviciilor face diferența. Turismul nu înseamnă doar să vizitezi locuri interesante, ci și să fii servit conform standardelor pentru care ai plătit”, a declarat Javier Garcia del Valle, Vicepresedinte Executiv, CEO Happy Tour Group.
Ron Kaufman, autoritatea mondială în Servicii Superioare, apreciază faptul că aeroportul Changi din Singapore poate fi exemplul perfect al serviciilor superioare și integrate în turism, întregul personal al diverselor companii și entități independente care își desfășoară activitatea în aeroport fiind instruit să ofere asistență turiștilor.
„Companiile au transformat un concept simplu uman într-un clișeu catastrofal. Neglijează faptul că adevăratele servicii derivă nu din cereri sau statistici, ci din dorința umană de a avea grijă de cei de lângă noi„
„Aeroportul Changi din Singapore, nr. 1 în lume după numeroase criterii, este expresia unei viziuni naționale din anii 70 de a transforma Singapore dintr-un producător low cost într-o națiune axată pe servicii. Aeroportul nu oferă doar dotări surprinzătoare, precum cinematografe, piscine și grădini tropicale. Mai presus de toate acestea, aeroportul a dezvoltat un program în servicii ce implică educarea a mii de angajați, de la personalul vamal, la cel al diverselor companii private din aeroport, pentru a oferi servicii superioare”, a declarat Ron Kaufman, care va susține „Service Leadership Workshop” la București, în data de 31 octombrie.
„Serviciile sunt peste tot. Dar există o mare discrepanță între volumul de servicii de care avem nevoie și calitatea serviciilor oferite și primite. Companiile au transformat un concept simplu uman într-un clișeu catastrofal. Neglijează faptul că adevăratele servicii derivă nu din cereri sau statistici, ci din dorința umană de a avea grijă de cei de lângă noi” , a încheiat Kaufman.
Despre Happy Tour Group
Înființată în 1994 și achiziționată în 2007 de GED CAPITAL, Happy Tour Group este unul dintre cei mai de încredere furnizori de călătorii din România. Cu peste 16 ani de experiență, Happy Tour, liderul turismului românesc a început să își consolideze afacerea achiziționând în anul 2010, Paravion.ro și Travel House și în anul 2011, Prestige Tours, formând astfel Happy Tour Group – „singurul Grup de pe piață deținut de un fond de investiții, singurul grup dezvoltat pe un model de business occidental.