MyDesk.ro, aplicația care aduce persoanele care lucrează remote în restaurante și cafenele

MyDesk.ro, aplicația care aduce persoanele care lucrează remote în restaurante și cafenele
person Horeca
access_time_filled

Hotărât lucru. Din ce în ce mai mulți oameni aleg să lucreze remote și în România, fie că este vorba de freelanceri, antreprenori sau angajați și acesta este un trend care se va accentua în anii următori. Pentru a veni în întâmpinarea lor, recent, s-a lansat în București aplicația MyDesks.ro, care invită oamenii să lucreze din cafenelele și restaurantele cu zone special amenajate de co-working. La începutul anului viitor, aplicația va fi dezvoltată și în principalele orașe din România: Brașov, Iași, Cluj și Timișora.

Ideea aplicației s-a născut din dorința de crește și în România opțiunile pentru cei care aleg să lucreze remote, tendințele globale susținând că până în 2028 peste 78% dintre companii vor lucra cu freelanceri sau vor avea echipe ce lucrează la distanță. într-un studiu realizat la nivel global reiese că relația angajat-angajator s-a schimbat mult în ultimii ani și își menține aceeași tendință, oamenii talentați preferând să lucreze project based. Companiile apelează din ce în ce mai mult la freelanceri și pentru că productivitatea pe proiect crește, iar costurile sunt mai scăzute decât cu un angajat.

MyDesks.ro

Urmărind tendințele globale, fondatorul MyDesks.ro mizează pe dezvoltarea acestei tendințe și în România, unde, în prezent, sunt aproximativ 400.000 de PFA-uri înființate.

Aplicația este disponibilă pentru București, în primă fază, și cuprinde cinci locuri aflate în zona centrală, ce pot fi folosite pe timp de zi ca spațiu de lucru pentru freelanceri și antreprenori. în viitor, MyDesks.ro se va orienta și către spațiile din cartiere pentru a ajuta freelancerii să evite timpul pierdut în trafic și să aleagă să lucreze mai aproape de casă.

Cum funcționează MyDesks.ro?

Aplicația Mydesks.ro este disponibilă în varianta pentru web, iar pentru mobile doar pentru utilizatorii de Android. Pentru a alege spațiul creativ de unde să lucreze, cei interesați trebuie să-și creeze cont, să completeze formularul de pe site, devenind astfel membri ai comunității MyDesks, urmând apoi să facă plata cu cardul sau prin transfer bancar. Este încurajată  și socializarea, astfel că fiecărui membru al comunității Mydesks.ro i poate personaliza contul și chiar bifa opțiunea de vizibilitate. Prețurile pentru a avea acces la un spațiu creativ, din cele accesibile comunității MyDesks, încep de la 50 lei, acesta fiind costul unui abonament de o zi care include accesul în spațiul ales în intervalul 10 – 18.00, cafea și Wi-Fi din partea casei și loc dedicat în zona special amenajată pentru freelanceri și antreprenori. Pentru cei care vor să-și organizeze întâlnirile de grup sau cu clienții, există posibilitatea închirierii unei săli. Pachetul “Meeting” este dedicat și corporațiilor care vor să mute ședințele în alte spații creative.

Mai multe detalii sunt disponibile pe www.mydesks.ro

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302