Noi soluţii pentru a atinge excelenţa în customer service
Hotelul Marshal Garden din București găzduiește miercuri, 28 noiembrie, a doua ediție a simpozionului „Management for Customer Service Excellence”, dedicat companiilor orientate către client. La eveniment sunt așteptați manageri, antreprenori, directori de resurse umane, vânzări, customer care sau PR. Simpozionul este organizat de Customer Service Excellence Club și VBS – Business Solutions și își propune să dezvăluie tainele excelenței în relația cu clientul.
Vor fi abordate teme precum: Vocea clienților, Leadership pentru excelență în customer experience, Axioma loializării clienților, Succesul și arta conexiunilor în afaceri. Participanții la acest eveniment vor obține: idei noi pentru a atinge excelența în relația cu clienții, soluții pentru provocările cu care se confruntă, o ocazie excelentă de networking cu invitații – antreprenori și manageri, precum și posibilitatea de a câștiga un membership la Customer Service Excellence Club.
„Ascultarea activă și înțelegerea vocii clienților au o importanță crucială pentru a restabili încrederea consumatorilor și a construi o relație durabilă cu aceștia, a-i transforma în clienți satisfăcuți și loiali, avocați ai business-ului tău, pentru a te detașa de concurență pe o piață în care diferența competitivă este dată, aproape în exclusivitate, de customer experience. Percepția clienților poate să nu fie întodeauna reală, însă este realitatea pe piață, iar singura cale spre succes o reprezintă implementarea unui program eficient de colectare, gestionare a feedback-ului și de adaptarea continuă a strategiei la nevoile și dorințele celor mai importanți oameni din business-ul tău: clienții.”, crede Cosmina Voichița Meseșan, Președinte al „Customer Service Excellence Club” și speaker principal la acest simpozion.
„Excelența în customer experience pornește de la liderul organizației. El arată, prin modul în care se comportă cu clienții, cât de importanți sunt aceștia pentru afacerea sa. Fie el antreprenor, CEO, Director General, cel mai înalt factor de decizie dă startul la aplicarea abordarii clienților de către angajați. Însă nu este suficientă numai prioritizarea servirii clienților. Antreprenorul sau GM-ul trebuie să își instruiască cel puțin bianual angajații pentru a ține pasul cu așteptările clienților, care cresc în mod continuu. În plus, trebuie să verifice în permanență dacă politica de servire a clienților este respectată de către angajați.” explica Mihai Mătieș, Director General și trainer în cadrul Mastermind Communications.
Deoarece este vital ca fiecare companie să acorde o importanță deosebită loializării clienților în crearea și menținerea unei afaceri de succes, iar spațiul de business autohton încă nu oferă toate pârghiile necesare având nevoie de o consolidare de forțe în acest sens, compania VBS – Business Solutions a demarat în luna septembrie a acestui an proiectul „Customer Service Excellence Club” – prin care evaluează și apoi premiază companiile de pe piața autohtonă care respectă cu adevărat drepturile consumatorilor și demonstrează că aplică politici eficiente, orientate spre client, în activitatea pe care o desfășoară. „Prin monitorizarea de tip Mystery Shopping aflăm calitatea reală a serviciilor oferite de o companie și măsurăm eficient, obiectiv și transparent gradul de satisfacție a clienților. Pentru început depistăm eventualele erori și apoi prin programe specializate corectăm și îmbunătățim.”, a mai declarat Cosmina Voichița Meseșan.
Pentru înscrieri la simpozion, puteți contacta organizatorii la adresa de email club@solutiideafaceri.ro sau la numărul de telefon 0725928600.