Noile tendinte din sectorul hotelier duc la noi practici de marketing, in 2011

Noile tendinte din sectorul hotelier duc la noi practici de marketing, in 2011
person Horeca
access_time_filled

Noile tendinte din sectorul hotelier duc la noi practici de marketing, in 2011

Pentru a veni in sprijinul hotelierilor, specialistii de la 4hoteliers.com au publicat o lista cu peste 100 de sfaturi de marketing pentru hotelieri in 2011, sfaturi adaptate noilor tendinte din sectorul hotelier. Avand in vedere tendinta hotelierilor romani de a se adapta la practicile internationale din sectorul hotelier, publicam cateva sfaturi importante pentru hotelieri in 2011. Mentionam ca lista este realizata anual de Josiah Mackenzie, cunoscut consultant al multor hoteluri si companii din industria ospitalitatii din  Statele Unite ale Americii.

hotel ideas2

  • Perzonalizarea serviciilor este un trend in continua crestere. Folositi acest lucru ori de cate ori puteti.
  • Talentul este totul. Cheltuiti cat de mult puteti pe recrutarea, mentinerea si recompensarea celor mai buni angajati.
  • Desemnati un expert in retelele de socializare online; atunci cand formati echipa pe segmentul social media, includeti persoane din toate departamentele: management, marketing, PR, dezvoltarea produselor, servicii catre clienti, etc.
  • Folositi LinkedIn pentru a genera cresterea vanzarilor de servicii
  • incurajati vanzarile direct de pe site-ul hotelului dumneavoastra, verificand in acest timp gradul de securitate pe care il ofera site-ul clientului si oferind variante in mai multe limbi ale continutului.
  • Luati in considerare ca 81% dintre oameni prefera sa acceseze site-urile hotelurilor prin intermediul telefonului mobil si sa se intereseze prin acest mijloc de produsele si preturile oferite de dumneavoastra. (Conform sondajului eMarketer 2010).
  • Retelele de socializare online reprezinta cel mai mare focus group care a existat vreodata.
  • Fiti constient de faptul ca 86% dintre consumatori considera recenziile un factor decisiv in luarea unei decizii.
  • Daca un client nemultumit isi spunea inainte frustrarile la 3 oameni, acum spun la 3 milioane. Acest lucru sublinieaza importanta preluarii rapide a problemelor clientilor si rezolvarea la fel de rapida a acestora.
  • Asigurati-va ca site-ul dumneavoastra face trei lucruri: se incarca rapid, ofera asa numitul factor WOW vizitatorilor si ii implica pe acestia.
  • Utilizarea retelelor de socializare Social Media nu a inlocuit emailul in ceea ce priveste vanzarile.
  • O experienta proasta a clientului pe segmentul WI-FI influenteaza 36% dintre calatorii de afaceri, in ceea ce priveste decizia de a reveni la hotelul dumneavoastra.
  • Postati o lista cu sugestiile clientilor pe care le-ati pus in aplicare sau le aveti in curs de aplicare.
  • Asigurati-va ca aveti o identitate umana in spatele profilului social media al corporatiei.
  • Scopul marketingului este acela de a va pastra clientii. Concentrati-va pe acest aspect inainte de a aborda piete noi.
  • Sunt necesari 20 de ani pentru a va contrui o reputatie si 5 minute pentru a o distruge. Daca luati in calcul acest lucru sigur ati actiona diferit.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302