Cum gândim o campanie de Influencer Marketing eficientă în HoReCa
Influencer marketing este instrumentul de promovare cu cea mai mare dezvoltare (300% în ultimii trei ani) şi cu estimări consistente de creştere în continuare.
Citeste mai multInfluencer marketing este instrumentul de promovare cu cea mai mare dezvoltare (300% în ultimii trei ani) şi cu estimări consistente de creştere în continuare.
Citeste mai multMinisterul Investițiilor și Proiectelor Europene a lansat spre consultare publică Proiectul de OUG privind unele măsuri de urgență pentru a reface capacitatea de producție și de prestări…
Citeste mai multDupă lansarea în primăvara acestui an a unui ghid de Locații pentru evenimente, METRO continuă să fie alături de industria HoReCa prin lansarea a două noi ghiduri…
Citeste mai multArticolul de față tratează beneficiile francizării, dar și aspectele cărora trebuie să le acorzi atenție, atunci când pornești un astfel de proces.
Citeste mai multImportanța Google Analytics: cum trebuie folosit pentru a întoarce cele mai bune rezultate, dar și cum pot fi găsite soluții la problemele comune ce se ivesc.
Citeste mai multTransportul de mărfuri și livrarea la domiciliu sau sediu sunt domenii a căror activitate a explodat în ultimii ani.
Citeste mai multDin cauza unei situaţii pe care nu ne-am fi dorit-o, ne-am trezit în faţa unei forţe de muncă apărută pe neaşteptate la noi în ţară. Pot fi…
Citeste mai multFacultatea de Economie Agroalimentară și a Mediului asigură, la nivelul celor trei cicluri de studii universitare – licență, masterat și doctorat, pregătirea specialiștilor în domeniile economiei agroalimentare…
Citeste mai multProgramele „Microindustrializare”, ”Start-up Nation” și „Comerț și servicii” reprezintă tot atâtea măsuri noi de încurajare și stimulare a produselor și serviciilor de piață, fiind publicate spre consultare…
Citeste mai multPrezentă în București cu ocazia Galei FIHR, Marie Audren, director general al HOTREC, a vorbit, într-un interviu acordat revistei Horeca România, despre tendințe, provocări și oportunități în…
Citeste mai mult