Motivarea şi demotivarea angajaţilor din HoReCa. Cum facem să-i ţinem aproape?
Piaţa muncii din domeniul ospitalității este un subiect inepuizabil de câţiva ani încoace şi va continua să ne dea dureri de cap.
Citeste mai multPiaţa muncii din domeniul ospitalității este un subiect inepuizabil de câţiva ani încoace şi va continua să ne dea dureri de cap.
Citeste mai multArticol care are rolul de a ajuta operatorii HoReCa să se prezinte corespunzător în fața potențialilor parteneri.
Citeste mai multO campanie PPC, adică cu plată pe clic, înseamnă mult mai mult decât afișarea pe Internet a unor reclame plătite.
Citeste mai multReușita unui proiect HoReCa depinde, într-o mare măsură, de etapele premergătoare amenajării propriu-zise.
Citeste mai multProcedura angajării străinilor de către jucătorii din ospitalitate necesită parcurgerea mai multor etape.
Citeste mai multInfluencer marketing este instrumentul de promovare cu cea mai mare dezvoltare (300% în ultimii trei ani) şi cu estimări consistente de creştere în continuare.
Citeste mai multMinisterul Investițiilor și Proiectelor Europene a lansat spre consultare publică Proiectul de OUG privind unele măsuri de urgență pentru a reface capacitatea de producție și de prestări…
Citeste mai multDupă lansarea în primăvara acestui an a unui ghid de Locații pentru evenimente, METRO continuă să fie alături de industria HoReCa prin lansarea a două noi ghiduri…
Citeste mai multArticolul de față tratează beneficiile francizării, dar și aspectele cărora trebuie să le acorzi atenție, atunci când pornești un astfel de proces.
Citeste mai multImportanța Google Analytics: cum trebuie folosit pentru a întoarce cele mai bune rezultate, dar și cum pot fi găsite soluții la problemele comune ce se ivesc.
Citeste mai mult