Strategii de promovare online în 2022
În 2022 nu mai este suficient pentru afacerile din HoReCa să reziste, e timpul să se diferențieze și să facă profit. Astfel, vorbim despre tendințele de promovare…
Citeste mai multÎn 2022 nu mai este suficient pentru afacerile din HoReCa să reziste, e timpul să se diferențieze și să facă profit. Astfel, vorbim despre tendințele de promovare…
Citeste mai multPornind de la experiența noastră de consultanți și operatori de restaurante, voi împărtăși, în acest material, câteva elemente cheie, ale relației operator-consultant, răspunzând, în același timp, la…
Citeste mai multVor ajunge angajaţii străini din HoReCa să fie preferaţi în locul angajaţilor români, pe care îi considerăm astăzi a avea experienţă?
Citeste mai multIMM-urile din sectorul HoReCa, afectate de criza generată de pandemie, au anul acesta o oportunitate de finanțare.
Citeste mai multPlanificarea în marketingul HoReCa trebuie să se realizeze pe baze solide, printr-o analiză temeinică a business-ului.
Citeste mai multÎn plină pandemie, chef Mihai Toader a avut curajul să deschidă restaurantul Soro Lume, un concept inedit, ce presupune gătirea preparatelor folosind tehnici vechi, exclusiv pe foc…
Citeste mai multSpecial pentru revista Horeca România, Daniela Anastasescu a povestit care a fost parcursul său profesional până la funcția actuală, dar și ce înseamnă pentru ea poziția ocupată…
Citeste mai multSupravegherea la locul de muncă este un subiect controversat, fiind posibilă numai în anumite condiții excepționale. Administratorii oricărei afaceri pot supraveghea legal angajații, cu mijloace tehnice la…
Citeste mai multFarmecul și autenticitatea unei locații țin de frumusețea decorului, de atmosfera specială și micile detalii care o fac cu adevărat unică. Dacă vă gândiți că, pentru a…
Citeste mai multAdunarea Generală a Alianței pentru Turism (APT) a avut loc la finalul lunii ianuarie, la Brașov. În cadrul acesteia, alături de membri APT, au participat cu discursuri…
Citeste mai mult