
Cum construim branduri în ospitalitate
Este nevoie de o strategie coerentă de poziţionare şi de contrucție de brand, fie că vorbim de un hotel de lanț sau un brand local.
Citeste mai multEste nevoie de o strategie coerentă de poziţionare şi de contrucție de brand, fie că vorbim de un hotel de lanț sau un brand local.
Citeste mai multTuriștii care rezervă prin agenţii și platformele digitale ar face bucuroşi aceeași rezervare şi direct pe site-ul hotelului vizat, dacă ar avea aceleași facilități.
Citeste mai multStilul tradițional reprezintă un concept complex, care reunește elemente specifice din mai multe zone geografice din țară (de exemplu oltenesc, brâncovenesc sau moldovenesc) sau din diferite perioade…
Citeste mai multNoutatea din portofoliul de posibilități de studiu a Institutului Escoffier din România este cursul de service (ospătărie), care are o durată de 720 de ore și este…
Citeste mai multSchimbările impuse de dezvoltarea tehnologiei, a societății în ansamblul ei, sunt realități care impun tot mai pregnant schimbări în abilitățile de care au nevoie copiii și tinerii…
Citeste mai multA posta o recenzie pentru un serviciu sau produs poate părea un joc fără consecințe, cu singurul rol de a îi ajuta pe alții să-și facă o…
Citeste mai multCu siguranţă trio-ul BRAND – BRANDING - BRAND AWARENESS te poate duce, în drumul tău de antreprenor din domeniul HoReCa, spre un super business, dar, în același…
Citeste mai multPe lângă rolul său de asigurare a hranei cu aportul energetic corespunzător vârstei și proporția optimă a nutrienților, cantina școlară ar avea și rol important în educația…
Citeste mai multObiectivul acestei finanțări îl reprezintă sprijinirea digitalizării microîntreprinderilor, întreprinderilor mici și mijlocii prin adoptarea și implementarea unor formule de lucru inovatoare.
Citeste mai multDespre angajați care să se potrivească, să le placă şi să stea suficient de mult în companie astfel încât să ajungă să înveţe să îşi facă treaba…
Citeste mai mult