Preferințele turiștilor români la All Inclusive

Preferințele turiștilor români la All Inclusive
person Horeca
access_time_filled

romanilaallinclusiveRomânii care merg la hotelurile all inclusive pe litoral au la dispoziție, în medie, 2 kilograme de mâncare pe zi, iar felurile preferate de aceștia sunt sărmăluțele, frigăruile și plăcintele dobrogene, potrivit unui studiu al Mareea, turoperatorul principal pentru litoralul românesc, cu un număr de peste 100.000 de turiști pe an. Agenția operează și complexul all inclusive Mercur Minerva – family club 3* din stațiunea Mamaia.

Românii sunt din ce în ce mai atrași de serviciile all inclusive de pe litoralul autohton. Creșterea numărului de locuri alocate de hotelierii români, care s-au adaptat cererii din ce în ce mai crescute pentru acest tip de produs turistic s-a petrecut într-un ritm accelerat, ca urmare a semnalelor și solicitărilor primite de la agențiile touroperatoare.

Astfel, dacă acum 2 ani, erau disponibile aproximativ 1.500 de locuri în hotelurile all inclusive de 3 și 4 stele de pe litoralul românesc, anul acesta numărul s-a triplat.

„Creșterea cererilor pentru servicii all inclusive pentru litoralul românesc, de la an la an, are ca singura explicație satisfacția evidentă a turiștilor români, care știu că pot beneficia de servicii de acest tip, la același nivel sau chiar mai bun decât cele externe. În plus, din ce în ce mai mulți turiști realizează că serviciile all inclusive au și marea calitate de a securiza bugetele alocate vacanțelor. Turiștii care au ales și aleg în acest an serviciile de acest tip, sunt de regulă, din categoria celor care obișnuiau să meargă în anii trecuți în Bulgaria și Grecia”, a declarat Marius Usturoiu, directorul general al agenției Mareea.

Datele statistice furnizate de touroperatorii de pe litoral arată profilul consumatorilor de servicii all inclusive, reprezentat în proportie de peste 90% de familiile cu copii – până în 12 sau 14 ani.

Datele înregistrate de Mareea, ca urmare a solicitărilor primite și a realizării pachetelor turistice arată pentru acest an și o importantă creștere a interesului pentru excursiile opționale, la principalele obiective de pe litoralul românesc, dar și din Bulgaria. Astfel, 1 din 3 familii beneficiare ale pachetelor all inclusive aleg să achiziționeze și o excursie opțională, al cărui preț începe de la 60 lei/persoană și ajunge până la 250 lei pentru o mini-croazieră în Delta Dunării și un prânz pescăresc.

„Tendința aceasta ne bucură extrem de mult, deoarece Dobrogea și litoralul românesc au o multitudine de atracții și obiective turistice care îi bucură deopotrivă pe adulți cât mai ales pe cei mici. Practic, în plus față de serviciile turistice caracteristice sistemului all inclusive, turiștii din această categorie alocă în medie 1 zi din sejur pentru vizitarea unor frumoase locuri precum: Herghelia de la Mangalia și călărie, excursie la cetatea Histria sau Adamclisi”, declara reprezentantul Mareea.

Studiu de caz servicii All Inclusive: Mercur Minerva ” family club 3* din statiunea Mamaia

Gradul de ocupare al acestui complex hotelier, cu o suprafață de nu mai puțin de 25.000 de metri pătrați și peste 300 de camere (duble și family), apartamente și gasoniere, este la acest moment de 94,7%, procent semnificativ din acești turiști fiind deja clienți consacrați ai hotelului și serviciilor all inclusive.

Dacă luăm în considerare cantitățile de mâncare, avem peste 2 kilograme alocate de persoană pentru fiecare masă. Sunt unii români care depășesc această cantitate, iar dacă adăugăm și farfuriile pline care rămân în urma unora, putem spune ca sunt persoane care consuma, în medie, 3 kilograme de mâncare pe zi. Fiind sezonul cald, sucurile și berea la draft sunt foarte căutate. La 600 de adulți si 300 de copii, clienții Mercur Minerva, avem un consum zilnic de 700 de litri de bere, 1.000 de litri de sucuri și 1.000 de litri de apă minerală”, declară Georgeta Bari, directorul complexului hotelier.

Mareea este touroperatorul nr 1 pentru litoralul românesc, colaborând la nivel național cu peste 1300 de agenții partenere și având o rețea proprie de 18 agenții de turism în principalele orașe ale țării. Platformele moderne de comunicare, atât cu hotelurile cât și cu companiile aeriene naționale și internaționale pozitionează compania Mareea ca fiind unul din cei mai importanți touroperatori naționali care activează în prezent în România.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302