UFS a lansat Cartea pentru operatori și Cartea Preţioasă
Sunt adresate proprietarilor și bucătarilor din restaurantele care organizează evenimente și care au permanentă nevoie de inovație în meniuri, așa cum arată și rezultatele studiului cu privire la cele mai profitabile evenimente pentru restaurante.
Cele doua cărți fac parte din programul „Evenimente inspirate”, prin care Unilever Food Solutions oferă bucătarilor și proprietarilor de restaurante soluții elegante pentru nunți și botezuri, cât și petreceri corporate sau petreceri de Anul Nou. Programul cuprinde două soluții oferite gratuit bucătarilor și operatorilor.
Cartea pentru operatori, soluția pentru bucătari și proprietari, include descrieri complete pentru rețete inovative de sărbătoare, de la gramaje, prețuri și informații complete referitoare la ingredientele folosite, la modalități ingenioase de „montaj” al farfuriei.
Cartea Prețioasă este o carte de prezentare pentru consumatorii finali și o completare la Cartea pentru operatori, pe care proprietarii de localuri să o folosească pentru a-și prezenta ofertele inspirate, în momentul în care are loc discuția cu consumatorii finali.
Programul „Evenimente inspirate”, realizat de Unilever Food Solutions are ca obiectiv să vină cu soluții pentru una dintre cele mai mari probleme cu care se confruntă operatorii: timpul scurt în care trebuie realizat un număr mare de comenzi și preferințele diverse ale clienților.
„Am decis să venim în ajutorul bucătarilor și proprietarilor prin acest program după ce, din piață, am aflat că evenimentele au rămas în continuare sursa de venit care îi ajută pe operatori să aibă o afacere profitabilă, în pofida schimbării obiceiurilor de consum în afara casei, determinate de criza economică.
Studiul și cele două broșuri au fost create și pentru a ajuta bucătarii aflați sub presiunea timpului să realizeze un număr mare de comenzi, la aceleași standarde și calitate. Pentru aceștia, Unilever Food Solutions are soluția perfectă: inspirație și produse care îi ajută să câștige timp, punându-și în valoare talentul”, spune Maria Gavrilescu, Chanel Marketing Leader Unilever Food Solutions.