Accor reinventează ibis şi se focusează pe hotelurile economy
Accor reinventează lanțul de hoteluri economice ibis, ca parte a strategiei de a dinamiza brandurile economy. Toate cele 1500 de hoteluri ibis din lume, inclusiv cele 4 hoteluri ibis din România, vor adopta o nouă imagine și își vor moderniza serviciile până la sfârșitul acestui an, potrivit unui comunicat de presă emis de companie.Â
Astfel, ibis devine un brand-umbrelă care reuneste 3 mărci hoteliere anterioare ale grupului Accor: ibis (cele 900 de hoteluri ibis deja existente în 2011), all seasons care devine «ibis styles» și Etap Hotels care devine «ibis budget ».
Noua familie ibis reunește acum 1500 de hoteluri în 53 de țări. Programul de reconfigurare a serviciilor și de rebranding al hotelurilor a demarat în aprilie și va fi completat până în decembrie 2012. Cele trei mărci, ibis, ibis styles și ibis budget, au ca obiectiv să ofere cel mai ridicat nivel de confort în categoria hotelurilor economy, peste tot în lume.
Până în prezent, au fost actualizate din punct de vedere al brandului 134 de hoteluri și 14.838 de camere și au fost înlocuite 47.390 de perne.
„Clasificarea tradițională a hotelurilor în funcție de numărul de stele este depăsită, în prezent toate mărcile trebuind să ofere servicii moderne, la standarde contemporane si să proiecteze o imagine mai complexă, în concordanță cu o identitate coerentă. Din acest motiv, mărcile de hoteluri economy ale grupului Accor se reinventează, depășind limitele clasificărilor tradiționale. Ibis România va adopta noua imagine de brand până la sfârșitul anului”, a declarat Raluca Mihăescu, director marketing&vânzări ibis România.
Ibis este prezent în România cu 4 hoteluri, două în Bucuresti si câte unul în Sibiu si Constanța. Toate cele 4 hoteluri vor adopta noua imagine Ibis până la finalul anului.
Noua familie IBIS:
3 branduri, 3 personalități de hoteluri, care vor să redefinească experiența șederii în hotelurile economice.
Ibis: te simți bine la un preț excelent
Echipa ibis în permanență la dispoziția clienților.
Prioritatea ibis: calitatea somnului oaspeților: camere moderne, liniștite, confortabile.
Mic dejun generos și variat, de la ora 4.00 am până la ora 12:00.
Gustări la orice oră: mâncare și băuturi disponibile 24/7.
Conectivitate: internet wifi gratuit și webcorner.
Promisiunea ibis: garanția de satisfacție în 15 minute (orice neconformitate este rezolvată în 15 minute, sau cazarea este gratis).
ibis Styles : confort, design unic, servicii all inclusive
Colorat, cu personalitate, cu design interesant la fiecare etaj.
Pat mare, plapumă mare, confort.
Mic dejun nelimitat.
Internet wifi access în tot hotelul.
Loc de joacă pentru copii și post TV pentru copii.
Â
ibis budget : confort de bază, la un preț mic
Ora de cazare nerestricționată, cu recepție 24/7.
Cameră plăcută, cu un pat foarte încăpător.
Duș luminos și spațios.
Internet wifi and și TV cu ecran plat.
Mic dejun bufet nelimitat.
Â
Â
În urma strategiei de dinamizare a brandurilor economy ale grupului Accor, primul operator hotelier din lume, cu peste 4400 de hoteluri în 92 de țări, ibis evoluează. Printre principalele noutăți: un plan de modernizare a paturilor și o nouă configurație pentru spațiile comune, ca ilustrare a nivelului ridicat al serviciilor, a confortului și grijii față de clienți care caracterizează brand-ul. Ibis este primul lanț hotelier care a obținut certificarea ISO 9001 pentru profesionalism și calitate, 84% din rețea fiind certificată.
Mai mult de o treime din rețeaua ibis este de asemenea certificată ISO 14001, lucru care demonstrează concret implicarea mărcii în protejarea mediului. Înființat în 1974, ibis este Lider European și al 4-lea lanț de hoteluri economy din lume, cu peste 113.000 de camere și 933 de hoteluri în 53 de țări.