AccorHotels îşi relansează sistemul digital

AccorHotels îşi relansează sistemul digital
person Horeca
access_time_filled

AccorHotels își relansează sistemul digital prin transformarea platformei de distribuție AccorHotels.com într-o piață deschisă unei selecții de hoteluri independente. Acest serviciu va fi disponibil treptat hotelierilor de pe primele piețe-țintă, începând cu sfârșitul lunii iunie 2015, iar oaspeții vor putea să îl acceseze din iulie 2015. În timp, obiectivul este ca oferta să cuprindă peste 10.000 de hoteluri în 300 de orașe cheie la nivel mondial, respectiv o creștere triplă a numărului de hoteluri pe AccorHotels.com. Inițiativa face parte din procesul de transformare a Grupului, inițiat în 2013.

Hotelurile independente listate pe platforma AccorHotels.com alături de hotelurile de brand ale grupului vor fi selectate pe baza criteriilor hoteliere, fiind luate în considerare și referințele clienților. AccorHotels.com este deja platforma online de rezervări hoteliere lider pe mai multe piețe, inclusiv Franța, Brazilia, Australia și Germania. Prin urmare ea va oferi hotelierilor independenți o alternativă puternică și un canal de distribuție calitativ ce răspunde nevoilor specifice ale acestora. Această nouă ofertă le oferă condiții transparente de afișare a produsului lor, acces la informații despre clienții proprii și un nivel de comision competitiv, se arată într-un comunicat al companiei.

accorhotels2

Această inițiativă completează serviciile dezvoltate de FastBooking, o companie preluată de Grup în Aprilie 2015, printr-o nouă activitate de servicii digitale business-to-business. AccorHotels oferă acum o gamă largă de soluții tehnice și digitale tuturor partenerilor săi precum și mai mult sprijin prin garantarea unei vizibilități mai bune și o creștere a volumului de rezervări directe de pe website-urile proprii.

În decursul primilor doi ani de funcționare, acest demers va reprezenta o investiție suplimentară în valoare de aproximativ 10% din costul planului digital prezentat în octombrie 2014. Ea va avea un efect cumulat începând cu al treilea an.

Sébastien Bazin, AccorHotels Chairman și CEO, a declarat: „Transformarea platformei noastre de distribuție într-o piață deschisă este o inițiativă majoră a Grupului și rezultatul unei noi abordări a profesiei și modelului nostru de business. AccorHotels pune la dispoziția hotelierilor independenți instrumentele sale digitale, oferind astfel mai multe opțiuni hoteliere și destinații clienților săi. Devenim o terță parte de încredere, selectivă și transparentă și amplificăm o dată în plus transformarea asumată de Grup încă din 2013. Aceste inițiative și lansarea noii aplicații AccorHotels sunt menite să îmbogățească conținutul ecosistemului nostrum digital și să ne consolideze poziția de pionier și deschizător de drumuri în industria ospitalității„.

Vivek Badrinath, Deputy Chief Executive Officer Marketing, Digital, Distribution and Information Systems a adăugat: „Prin planul digital care este în plină implementare – preluarea Fastbooking, care ne permite să oferim o gamă de servicii de ultimă generație pentru hotelieri și acum deschiderea unei piețe hoteliere – AccorHotels a luat inițiativa de a demonstra că, prin îmbinarea experienței digitale cu know-how-ul hotelier, este mult mai eficientă.”

 Grupul lansează și cea mai nouă versiune a aplicației sale mobile AccorHotels.

Aplicațiile brandului sunt acum reunite într-o singură aplicație care încorporează toate hotelurile Grupului, iar din această vară va include și toate locațiile independente oferite pe platforma de rezervări. Aplicația AccorHotels țintește să devină pentru utilizatorii de platforme mobile una din primele trei aplicații pentru călătorii și oferă o experiență îmbogățită în fiecare stadiu al călătoriei, ca de exemplu:

• Asistența pre-ședere și în timpul pregătirilor de călătorie: salvarea informațiilor  legate de zbor, bilete de tren, serviciul Welcome by Le Club Accorhotels pentru check-in/check-out online rapid și o recapitulare a rezervărilor curente.
• Pe perioada șederii: acces la presa digitală, ghiduri ale orașului (disponibile începând din iulie) și alte servicii ce vor fi introduse gradual, în special comenzi de taxi și room service.
• Post-ședere: management al programului de loialitate.

Actualizările la fiecare trei săptămâni vor asigura îmbunătățirea permanentă a aplicației AccorHotels.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302