Christian Tour: Strategia pe 2014 vizează și deschiderea primului hotel propriu

Christian Tour: Strategia pe 2014 vizează și deschiderea primului hotel propriu
person Horeca
access_time_filled

hotelcorfuchristiantourChristian Tour, una dintre cele mai mari agenții de turism din România, a anunțat ieri într-o conferință de presă că în strategia anului 2014 un loc important îl ocupă deschiderea primului hotel propriu din lanțul Memento Hotels –  Memento Kassiopi Hotel, de 4 stele în Insula Corfu.

Christian Tour a înregistrat în anul 2013 o cifră de afaceri de 45 milioane euro, cifra care o clasează în topul agențiilor de turism din România.

Rezultatele raportate ieri de către Christian Tour sunt în consens cu obiectivele de business ale companiei și continuă să înregistreze un trend ascendent în pofida contextului economic. 150.000 de turiști români au ales să călătorească cu Christian Tour în anul 2013, printre destinațiile favorite ale acestora s-au numărat: Grecia, Turcia și Spania.

Diversificarea produsului Christian Tour, prin aparitia în ofertă a destinațiilor exotice, a dezvăluit apetența turistului român pentru vacanțe în zone precum: Dubai, Republica Dominicană, Mexic, Cuba, dar și pentru vacanțe de tip croazieră.

„În anul 2013, Christian Tour și-a focusat atenția pe dezvoltarea de noi produse turistice care să vină în întâmpinarea nevoilor turistului român. Astfel, agenția noastră a vândut vacanțe marca Christian Tour în regim propriu, dar și prin intermediul a peste 1500 de agenții partenere. De asemenea, în anul 2013, Christian Tour a promovat peste 2500 de hoteluri, a avut 35 de zboruri charter săptămânale, 32 de autocare charter săptămânale, 165 circuite cu avionul și 230 circuite cu autocarul”, declara Cristian Pandel, Președinte Fondator al Christian Tour.

Pentru anul 2014 preconizăm să atingem o cifră de afaceri de 60 milioane de euro și ne așteptăm ca 200.000 de turiști români să aleagă vacanțele Christian Tour. Printre noutățile anului 2014 se numără lansarea charterelor cu plecare din Bacău și redeschiderea, pe perioada estivală, a charterelor din Iași, Cluj si Timisoara, către destinații precum Insula Creta, Antalya, Zakynthos și multe altele. De asemenea, în strategia anului 2014 un loc important îl ocupă lansarea conceptului Family Moments, precum și deschiderea primului hotel propriu din lanțul Memento Hotels –  Memento Kassiopi Hotel, de 4 stele în Insula Corfu„, declara Marius Pandel, CEO Christian Tour.

Cu o istorie de 17 ani în piața de turism autohton, Christian Tour are în acest moment 28 de agenții proprii în toată țara și 125 de angajați, rămânând în continuare cel mai mare tour operator pe vacanțe de tip charter din România și lider de piață pentru numărul de turiști care au ales să călătorească cu acesta.

Sursa foto: www.christiantour.ro

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302