Cum încurajează Best Western feedback-ul clienţilor pe facebook

Cum încurajează Best Western feedback-ul clienţilor pe facebook
person Horeca
access_time_filled

Grupul hotelier Best Western International, prezent și în România cu 13 hoteluri, a găsit o metodă eficientă de a încuraja feedback-ul clienților din întreaga lume și de a afla care sunt cele mai apreciate hoteluri din portofoliul propriu. Compania a lansat pe pagina de facebook bw3concursul „Best Western Fan Awards”, prin care invită milioanele de oaspeți care au trecut pragul hotelurilor Best Western din întreaga lume să voteze cele mai bune hoteluri marca Best Western, la 7 categorii: „Most Unique Hotel”, „Most Historic Hotel”, „Most Beautiful Hotel Setting”, „Best View from a Hotel Room”, „Most Impressive Lobby”, „Most Impressive Guest Room”, „Most Unique Guest Room”.

Procesul de votare începe pe 28 august a.c. și se încheie pe 16 septembrie. În prezent, la fiecare categorie există 5 finaliști, din care turiștii pot alege hotelul preferat. Pentru a alege cei 5 finaliști de la fiecare categorie un panel format din experți din industria ospitalității, incluzând aici reprezentanți ai TripAdvisor, Global Business Travel Association (GBTA), ARC Europe, American Automobile Association și mulți alții au analizat sute de hoteluri Best Western. În prezent portofoliul companiei Best Western International include peste 4000 de hoteluri în 100 de țări.

„Mulți dintre fanii noștri știu că oferim hoteluri cu stiluri total diferite, pentru a îndeplini așteptările diferite a turiștilor din întreaga lume, iar aceasta este o șansă pentru noi de a prezenta câteva experiențe minunate care au loc în hotelurile Best Western din țări diferite”, a declarat Președintele Best Western și CEO-ul companiei, David Kong. „Oaspeții noștri sunt partea cea mai importantă a business-ului nostru, așa că ne dorim să le dăm o voce prin care aceștia să își spună părerea despre hotelurile noastre”, a adăugat acesta.

bw4

Best Western va premia un membru al Clubului Best Western Rewards cu o călătorie la unul din cele 7 hoteluri câștigătoare. Câștigătorul va fi ales din rândul membrilor clubului, iar turiștii care nu sunt înscriși în Best Western Rewards se pot înscrie gratis pe site-ul www.bestwesternrewards.com, potrivit reprezentanților companiei.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302