DoubleTree By Hilton a lansat o campanie agresivă de rebranding
După celebrarea deschiderii hotelului cu numărul 250 din Istanbul, Turcia, DoubleTree by Hilton lansează inițiativa de rebranduire la nivel global care se desfășoară pe parcursul acestui an. Demarând o serie de operațiuni de marketing, advertising, online, social media și comunicare atât pe canale interne, cât și externe, misiunea DoubleTree by Hilton este aceea de a revigora eforturile de extindere a brandului hotelier în întreaga lume. Investițiile și dezvoltarea serviciilor orientate către client realizate de grupul Hilton în ultimele luni au fost făcute ca să sporească încrederea clienților hotelurilor în acest brand.
„De când Hilton Worldwide a achiziționat acest brand în urmă cu 10 ani, DoubleTree by Hilton s-a transformat dintr-un lanț hotelier american, într-un brand hotelier internațional, demonstrat de creșterea rapidă a numărului de hoteluri în 17 țări de pe 5 continente”, a declarat Rob Palleschi, directorul general DoubleTree.
Oamenii care au stat la DoubleTree by Hilton, în ultimii ani, au observat o transformare în experiența hotelieră. Proprietarii brandului au investit peste 3 miliarde de dolari în acești ani în îmbunătățirea imaginii și serviciilor la fiecare hotel DoubleTree din lume.
Din anul 1986 până în prezent, peste 230 milioane de bucați de dulciuri și prăjituri au surprins oaspeții care s-au cazat la aceste hoteluri, astfel brandul hotelier anticipează ca numărul acestora va crește până la începutul anului 2012 la 250 de milioane, iar ospetele care va primi prăjitura cu acest număr va fi premiat.
Campania de awareness la nivel global, DoubleTree by Hilton a lansat-o la începutul acestei luni printr-o serie de reclame TV pe marile rețele de televiziune precum Food Network, TNT și USA Network, ads print și online, dar și pe rețelele sociale. Promoțiile și evenimentele de promovare vor continua pe tot parcursul anului 2011. Pentru a consolida numele DoubleTree și direcțiile cu care oaspeții să se identifice, brandul a investit în una dintre cele mai agresive strategii de rebranding pentru toate cele 250 de hoteluri.
Lanțul hotelier a urmărit să realizeze un rebranding pe înțelesul tuturor, prin transmiterea unui mesaj simplu și anume că DoubleTree by Hilton este locul „în care lucrurile mărunte înseamnă totul”.