Hilton Worldwide lansează un nou brand hotelier – Canopy by Hilton

Hilton Worldwide lansează un nou brand hotelier – Canopy by Hilton
person Horeca
access_time_filled

canopyhiltonHilton Worldwide anunță lansarea Canopy by Hilton, un nou brand hotelier poziționat în categoria lifestyle. Christopher J. Nassetta, Președinte și CEO al Hilton Worldwide, a prezentat noul brand în fața a 1900 de proprietari și dezvoltatori, în cadrul Conferinței Globale pentru Parteneriat Hilton Worldwide care a avut loc în Orlando, Florida, se arată într-un comunicat.

Brandul Canopy by Hilton a fost așteptat cu mare nerăbdare. Având la baza studii ample referitoare la așteptările clienților noștri, acest brand vine cu o abordare nouă pentru industria ospitalității. Astfel, lansarea acestui brand nu numai că ne permite creșterea segmentului lifestyle, ci este o șansă de a redefini această categorie, creând un brand lifestyle accesibil. În urma studiilor pe care le-am făcut, am identificat o schimbare în comportamentul unei categorii de clienți care nu mai acordă aceeași atenție designului ce implică investiții substanțiale, focusul mutându-se pe un mediu plin de energie și confortabil„, a spus Nassetta.

Brandul Canopy by Hilton reprezintă un nou concept de hotel, cu un potențial mare de creștere, cu o ofertă bine definită pentru oaspeții săi și un model de afaceri sustenabil. „Am lansat un brand care se adresează dorințelor călătorului zilelor noastre, oferindu-i o experiență unică. Canopy este un brand hotelier dinamic și accesibil, care oferă oaspeților săi servicii bine definite, produse cu specific local, alese cu multă grijă, și spații confortabile, astfel încât oaspeții se simt pur și simplu mai bine„, a declarat John T.A. Vanderslice, Global Head, Luxury & Lifestyle Brands, Hilton Worldwide.

Având la bază studii și analize ample ale Hilton Worldwide, brandul Canopy by Hilton a fost testat și validat atât de oaspeții hotelului, cât și proprietarii de hoteluri. Pe lângă o experiență plăcută în timpul șederii în acest hotel, oaspeții se vor putea bucura de următoarele:
•    O poziționare excelentă. Canopy by Hilton este un reper în fiecare oraș în care este lansat, redând specificul local prin design, mâncare și băuturi, obiecte de artă și know-how.
•    Confort și design. Spațiile deschise și primitoare creează o energie pozitivă ce învăluie întregul hotel.
•    Mai multe servicii bonus. Știm că oaspeții noștri își doresc elemente bonus surprinzătoare, de aceea, oferta noastră include conexiune Wi-Fi și un mic dejun preparat din produse proaspete, un mic cadou de bun-venit în funcție de specificul local, precum și o degustare de vin, bere sau alte băuturi specifice.
•    Cultura companiei orientată către fiecare client („positively yours”). Potrivit culturii acestui brand, fiecare oaspete își poate rezolva orice problema prezentându-se la recepție.

Cerințele și preferințele turiștilor din ziua de azi sunt în continuă schimbare, iar Canopy by Hilton reprezintă ceva nou pentru consumatorii din segmentul lifestyle. Canopy by Hilton le oferă acestora mai multe opțiuni, precum cazarea prin intermediul unor aplicații disponibile pe dispozitive mobile„, a declarat Jim Holthouser, Executive Vice President, Global Brands, Hilton Worldwide.

Brandul Canopy by Hilton va fi accesibil atât dezvoltatorilor care vor construi noi clădiri, cât și celor care vor dori să convertească la acest brand un proiect hotelier deja existent. Hilton Worldwide estimează ca până în 2015 va lansa primele hoteluri sub acest brand. Canopy by Hilton are deja 11 scrisori de intenție semnate pentru a deschide următoarele hoteluri:

•    Canopy Portland | Pearl District
•    Canopy London
•    Canopy Miami | Brickell
•    Canopy Washington, D.C. | Bethesda North
•    Canopy San Diego | Gaslamp Quarter
•    Canopy Nashville | Centrul orașului
•    Canopy Savannah | Cartierul vechi
•    Canopy Indianapolis | Centrul orașuliu
•    Canopy Charlotte | Cartierul rezidențial
•    Canopy Oklahoma City | Bricktown
•    Canopy Ithaca | The Commons

Lansarea brandului Canopy a stârnit deja interesul unor grupuri hoteliere, printre care The Buccini/Pollin Group, Keystone Corporation, Anish Hotel Group, Baywood Hotels Inc., North Point Hospitality Group, J Street Hospitality și Levine Properties.

Poziția de lider a Hilton și palmaresul companiei în crearea unor branduri de succes reprezintă principalele motive pentru care am dorit să ne numărăm printre primii dezvoltatori ai unui hotel Canopy by Hilton. Conceptul acestui brand, momentul intrării sale pe piață și modul în care redefinește segmentul lifestyle sunt extrem de binevenite pentru această perioadă în care oaspeții hotelurilor își schimbă preferințele, crescând cererea pentru experiențe cu accent local. Canopy by Hilton ne oferă șansa de a deveni competitivi așa cum nu am mai reușit până acum”, a declarat Dave B. Pollin, Co-founder & President, The Buccini/Pollin Group, unul dintre primii semnatari ai unui contract pentru Canopy by Hilton

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302