Hotelierii vor face noi angajări în 2013 şi vor spori bugetele de marketing
Potrivit unui sondaj realizat la nivel global în rândul a 600 de hotelieri, de către compania americană TravelClick, hotelierii intenționează să sporească angajările în 2013 și să își crească bugetele de marketing.
Din cei 600 de hotelieri chestionați, o treime (31%) vor crește angajările în unitățile lor, majoritatea locurilor de muncă adăugate de hotelieri fiind: personal pentru Front Desk (59%), Manageri de Vânzări (37%), specialiști în marketing (16,4%) și Revenue Managers (15,5%).
„Aceste date care arată o creștere a angajărilor în industria hotelieră conturează o imagine dinamică a industriei pentru 2013” a declarat Jason Ewell, Executive Vice President, Business Intelligence, Media and Web Solutions.
Pe lângă faptul că intenționează să facă noi angajări, mai mult de jumătate dintre hotelierii chestionați (58,8%) au afirmat că își vor crește bugetele de marketing, majoritatea dintre aceștia, 84%, indicând că își vor crește bugetele cu până la 10%, iar 13% indicând că își vor majora bugetele cu 11 – 20%.
Faptul că hotelurile își majorează bugetele de marketing ne arată că sporirea eforturilor de marketing va reprezenta o strategie puternică de dezvoltare a afacerilor din industria hotelieră în 2013, crede Jason Ewell.
Sursa: www.travelclick.com