Peacock Hotels anunță încetarea acordului de colaborare cu Golden Tulip
Acordul de colaboare dintre Peacock Hotels și Golden Tulip va înceta la 1 aprilie 2015. Vă redăm mai jos comunicatul de presă integral transmis de Paul Mărășoiu, Președinte & CEO Peacock Hotels – România.
Peacock Global Hotel Management este prima firmă românească de management și consultanță în domeniul investițiilor și operării hoteliere, înființată în România în 2003, precum și inițiatorul parteneriatului strategic pentru România cu lanțul hotelier internațional, Golden Tulip Hotels, Inns & Resorts.
Paul Mărășoiu, consultant senior în industria ospitalității și proprietarul Peacock Hotels, anunță că după zece ani de când a inițiat relația de parteneriat cu Golden Tulip, acordul de colaborare va înceta la 01 Aprilie 2015. De la începutul anului 2004, prin intermediul Peacock Hotels, Golden Tulip a fost una dintre primele și cele mai active francize hoteliere din România, până în 2008 fiind lanțul hotelier cu cea mai puternică dinamică de creștere prin franciză, atât la nivel internațional, cât și local.
În urma efectelor crizei economice globale, în 2009 grupul olandez Golden Tulip a fost preluat de fondul de investiții american Starwood Capital, constituindu-se Louvre Hotels Group sub management francez, care acum se află într-o avansată ipoteză ca anul viitor să facă obiectul unei noi tranzacții, în relație cu Jin Jiang Intl. Holding Co. Ltd, un important conglomerat chinez din industria ospitalității.
Peacock Hotels va continua să-și consolideze, discret și onorabil, activitatea și prezența pe piața industriei ospitalității din România, adăugând în fiecare an în portofoliul său noi hoteluri aflate în management și/sau a căror construcție, renovare, modernizare au fost asistate de Peacock, promovând soluții profesionale integrate adaptate pietei locale, respectand însă standardele internaționale.
În primăvara anului viitor Peacock Hotels va iniția noi parteneriate și va aduce pe piața locală, la taxe modice, noi soluții de profesionalizare a managementului operațional al proprietăților hoteliere, dar și un suport coerent de creștere a vânzărilor prin sesiuni de pregătire specializată și prin asigurarea unui acces facil și eficient la sisteme globale consacrate de distribuție și marketing.