Primul hotel Mercure din România se deschide pe 17 noiembrie
Primul hotel Mercure din România se deschide oficial pe 17 noiembrie a.c. în București, au anunțat marți reprezentanții hotelului, care au prezentat jurnaliștilor în avanpremieră hotelul Mercure Bucharest City Center. Mercure este unul dintre brandurile midscale ale grupului Accor, iar rețeaua Mercure cuprinde în prezent peste 700 de hoteluri în peste 50 de destinații din întreaga lume, Bucureștiul fiind a 51-a destinație pentru Mercure la nivel global.
Hotelul, deținut de investitorul local Dentotal Investment, va fi operat de Accor printr-un contract de management și aduce un concept nou în peisajul hotelier bucureștean. Practic deși vorbim de un brand hotelier internațional și de standarde globale de calitate a serviciilor, acesta integrează totodată o parte din farmecul individual al fiecărei destinații în care pătrunde. Fiind un brand non-standardizat acest lucru permite o îmbinare între local și standard internațional. În cazul primului hotel Mercure din România vorbim de exemplu de implementarea unor elemente de design cu iz local (valorificând poziția sa privilegiată, din imediata apropiere a Ateneului Român și a Muzeului George Enescu), dar și de oferirea unui meniu de vinuri local.
Mercure Bucharest City Center este situat pe strada George Enescu și aduce pe piața hotelieră bucureșteană 114 camere confortabile, complet echipate, 3 săli de conferințe (cu o capacitate cumulată de 80 de participanți), un centru de fitness cu circuit închis adresat doar clienților hotelului, un restaurant cu bucătărie internațională, un bar și o parcare subterană. Hotelul se poziționează pe piață ca un hotel de 4 stele preponderent de business.
Întrebată cum vede concurența bogată de pe segmentul hotelurilor de 4 stele din București, Alina Fugaciu – managerul general al hotelului – ne-a declarat, într-un interviu care va apărea în ediția de toamnă a revistei Horeca România, că aceasta (concurența) este benefică atât pentru clienți cât și pentru operatori și că te provoacă să fii întotdeauna cu un pas înainte și să vii cu ceva nou. Potrivit Alinei Fugaciu, este loc în continuare pe piață pentru hoteluri de 4 stele, deoarece cererea crește iar oaspeții, cel puțin în București, preferă unitățile de cazare de 4 stele.
Un element de particularitate în oferta primului hotelul Mercure din România îl constituie meniul de vinuri local – o selecție specială de vinuri locale, sub marca „Vinuri de Poveste-Flavours from the Cellar”, la care reprezentanții hotelului au beneficiat de cunoștințele și experiența somelierului Sergiu Nedelea. Acesta a ajutat la selecția celor 26 de vinuri locale ce fac parte din meniul special „Flavours from the Cellar” – care reprezintă diferite regiuni din România -, și va avea grijă pe viitor (prin training-uri și consultanță) ca vinurile din meniu să fie prezentate așa cum trebuie clienților Mercure. Sergiu Nedelea a ținut să mulțumească reprezentanților Mercure pentru alegerea lor de a promova vinul românesc în rândul străinilor care vizitează Bucureștiul.
„Hotelurile Mercure sunt cunoscute în lume prin meniurile de vinuri atent selecționate, iar în România am luat decizia să mergem pe un meniu 100% de vinuri românești. E vorba de un concept pe care Mercure îl implementează în majoritatea hotelurilor sale, ce are în vedere, mai ales acolo unde există potențial, și în România există, promovarea vinurilor locale. Conceptul se numește „Flavours from the Cellar”, iar în România va intra sub numele „Vinuri de Poveste”. Acesta este un element de particularitate în oferta hotelului„, ne-a declarat Alina Fugaciu, General Manager Mercure Bucharest City Center.
Activitatea primului hotel Mercure din România este coordonată de Alina Fugaciu, care are peste 11 ani de experiență în cadrul grupului Accor, în cadrul unor unități precum Sofitel (convertit ulterior în Pullman), Novotel, Mgallery și, începând cu luna iulie 2014, Mercure Bucharest City Center.
Mai multe despre primul hotel Mercure din România puteți citi în următoarea ediție a revistei Horeca România.