Pullman, Novotel și Mercure simplifică procesele de check-in/check-out

Pullman, Novotel și Mercure simplifică procesele de check-in/check-out
person Horeca
access_time_filled

cameramercureHotelurile Pullman, Novotel și Mercure din București sunt primele hoteluri din România ale brandului Accor care au implementat „Welcome by Le Club Accorhotels”, un serviciu digital exclusiv oferit clienților.

„Welcome by Le Club Accorhotels” face parte din strategia digitală a grupului Accor, ce vizează integrarea tehnologiei digitale în toate etapele interacțiunii cu clientul, se arată într-un comunicat.

Această soluție digitală adoptată de grup la nivel global revoluționează sistemul de primire a oaspeților în hotelurile Accor.

Serviciul inovativ dezvoltat în strânsă colaborare cu echipele operaționale din hoteluri, va fi disponibil tuturor membrilor clubului de loialitate și clienților direcți ai Accor, ce fac rezervări utilizând accorhotels.com, website-urile brandurilor, aplicațiile mobile sau prin telefon direct la hotel etc.

Obiectivul este simplu: utilizarea tehnologiei digitale pentru a oferi clienților o experiență unică, personalizată la sosire. Primirea oaspeților implică mai puține formalități administrative, ceea ce permite hotelierilor să fie disponibili în totalitate pentru întâmpinarea clienților și pentru a răspunde nevoilor individuale sau pur și simplu pentru a-i ajuta să economisească timp.

Patru pași pentru o primire simplă, personalizată la sosirea la hotel

Cu două zile înainte de cazarea în hotel, clienții sunt invitați să se înregistreze online dacă și-au făcut rezervarea direct prin Accor sau dacă sunt posesori de carduri de loialitate.

În ziua sosirii, oaspeții primesc un mesaj de bun venit prin SMS, prin care sunt informați că au cheia și camera pregătite și li se oferă informații practice, care să le simplifice călătoria (servicii de transport către hotel, coduri de acces în parcare etc.). 

La sosirea în hotel cheia este pregătită și le este înmânată imediat, fără alte formalități administrative. Hotelierul este astfel disponibil pentru a întâmpina oaspeții și a se dedica nevoilor specifice ale acestora. 

În ziua plecării, clienții pot părăsi hotelul imediat. Pentru check-out, aceștia trebuie doar să înapoieze cheia, ca semn că au eliberat camera, urmând ca factura să le fie trimisă prin e-mail. 

Serviciul digital de primire al Accor a fost lansat oficial în urmă cu un  an, iar în prezent este disponibil în peste 1.000 de hoteluri din întreaga lume. Acest serviciu înregistrează deja aproape 3.000 de utilizatori* zilnic, dintre care peste 40%* folosesc telefoanele mobile pentru check-in. Welcome by Le Club Accorhotels este pe deplin compatibil cu obiceiurile turiștilor conectati și a fost foarte bine primit, 92%* dintre clienții care l-au încercat declarând că îl vor folosi din nou.   

În 2015 Accor va implementa acest serviciu în alte 1.500 de hoteluri, astfel încât 75% din rețelele franceze și europene să ofere această soluție de check-in/check-out rapid.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302