Studiu: 2 din 3 turişti britanici iau obiecte din camerele de hotel
Mai mult de 2 din 3 (70%) turiști britanici recunosc că iau diverse obiecte din camerele de hotel în urma șederii lor, articolele de toaletă fiind cele mai populare articole însușite, conform unui studiu efectuat de TripAdvisor. Trei din cinci hotelieri britanici (59%) raportează că oaspeții lor iau deseori o varietate de produse atunci când părăsesc hotelul. Totuși, studiul TripBarometer Truth in Travel relevă mai multe discrepanțe între ceea ce spun turiștii că iau și ceea ce spun hotelierii că lipsește din camerele de hotel după ce pleacă oaspeții.
„Dacă se află într-o cameră de hotel este un suvenir, nu?”
Oaspeții sunt mai deschiși să recunoască că iau obiecte care de regulă sunt considerate gratuite, precum articolele de toaletă sau de papetărie. Totuși se pare că unii turiști consideră chiar și prosoapele, becurile și bateriile pe care le găsesc în camera de hotel bune de luat.
În ciuda faptului că mai puțin de 1 din 10 (7%) din turiștii globali și doar 1 din 20 (5%) dintre turiștii britanici afirmă că au luat prosoape din camere de hotel, un număr alarmant de hotelieri, 1 din 4, raportează lipsuri ale prosoapelor după plecarea oaspeților.
Unii turiști au idei ciudate despre ceea ce înseamnă o amintire de călătorie bună – 1 din 10 hotelieri raportează lipsuri ale umerașelor de haine iar 7% au găsit bateriile scoase din telecomenzile de la televizoare după plecarea oaspeților.
„Dacă este gratis este pentru mine”
Atunci când vine vorba de factorii cheie care contribuie la alegerea unei unități de cazare, turiștii din întreaga lume apreciază orice lucru primit gratis. În ultimul an, interesul turiștilor pentru facilități gratis a crescut, reîntărind ideea că una dintre cele mai bune modalități pentru hotelieri pentru a atrage oaspeți este să ofere servicii gratuite, incluse în tariful perceput, se arată în studiul TripAdvisor.
Mai mult de 2 din 3 (68%) turiști britanici se așteaptă astăzi ca hotelul pe care îl aleg să aibă WiFi gratuit în camere.
„Se pare că noi britanicii suntem înclinați să împingem limitele referitor la ceea ce considerăm că ar trebui să fie gratis într-un hotel, însă nu suntem singurii. Turiștii din întreaga lume își însușesc produse precum prosoape sau umerașe, hotelurile din SUA fiind cel mai probabil să raporteze astfel de lipsuri”, a comentat James Kay, purtătorul de cuvând al TripAdvisor.
Sursa: www.traveldailynews.com