ALL, programul de loialitate premiat al Accor a atins 100 de milioane de membri

ALL, programul de loialitate premiat al Accor a atins 100 de milioane de membri
person Horeca
access_time_filled

Accor a anunțat că programul său global de loialitate și recompense, ALL, a atins pragul de 100 de milioane de membri, demonstrând atractivitatea sa și creșterea rapidă. ALL oferă acces exclusiv la camere de hotel la cele mai bune prețuri, experiențe și o platformă completă de rezervări. Misiunea sa este să crească traficul și veniturile directe pentru proprietarii de hoteluri, oferind în același timp oaspeților Accor o varietate de opțiuni și membrilor oportunitatea unor recompense, servicii și experiențe diverse.

Alix Boulnois, Chief Business, Digital & Tech Officer Accor, a spus: „Suntem extrem de mândri să sărbătorim acest moment și să urăm bun venit membrului cu numărul 100 de milioane. Această realizare demonstrează forța programului nostru de loialitate, care împreună cu platforma noastră de rezervări a devenit un diferențiator puternic pentru proprietarii și oaspeții noștri. La doar cinci ani de la lansarea sa, ALL s-a dovedit a fi un atu unic în consolidarea relațiilor cu oaspeții și în loializarea clienților. Continuând inovația, ALL este în centrul strategiei noastre de ospitalitate augmentată, generând creștere incrementală pentru hotelierii noștri și pentru Grup. Cu 100 de milioane de membri și în creștere, ALL redefinește conceptul de loialitate, oferind posibilități nelimitate la fiecare călătorie”.

Cinci ani de creștere
De la lansarea sa în 2019, ALL s-a impus ca un motor de performanță și un catalizator cheie de business, amplificând vizibilitatea brandului, implicarea oaspeților și performanța financiară pentru Grup și pentru partenerii hotelieri.
În medie:
•Membrii ALL cheltuiesc de peste 2 ori mai mult decât non-membrii
•Numărul membrilor s-a dublat în 5 ani, cu 11 milioane de noi membri doar în 2024
•Volumul de business generat prin aplicația ALL a crescut cu 45% față de 2023
•Un sondaj din 2025 pe peste 5.300 de membri arată un scor de satisfacție de 7,8 /10

O platformă globală de experiențe
ALL depășește granițele programelor tradiționale de recompense, creând un ecosistem conectat de lifestyle care transformă ospitalitatea, călătoria și divertismentul. Prin conectarea hotelurilor cu experiențele și divertismentul, ALL îmbogățește viața de zi cu zi a membrilor:
•7.700 de pachete Limitless Experiences vândute la nivel global, de la evenimente culturale locale până la evenimente sportive de top și concerte la Accor Arena (Paris) sau Accor Stadium (Sydney);
•110+ parteneriate active (turism, financiar, asigurări, retail etc.), cu alte 15 planificate în 2025;
•Integrare completă cu brandurile Accor (Raffles, Fairmont, Sofitel, Novotel, ibis, Mama Shelter, The Hoxton etc.);
•Inițiative eco-friendly: colaborare cu Dift (11 milioane puncte donate pentru cauze sociale), programul Skip the Clean pentru reducerea impactului asupra mediului.

Aliniat cu angajamentul puternic al Accor față de sustenabilitate și ospitalitate responsabilă, programul ALL promovează activ practici prietenoase cu mediul prin inițiative și experiențe cu impact real. În 2023, ALL a încheiat un parteneriat cu Dift, oferindu-le membrilor posibilitatea de a dona punctele de recompensă pentru susținerea unor cauze importante, ceea ce a dus la o donație impresionantă de 11 milioane de puncte. Pentru a sprijini schimbarea pozitivă la nivel global, ALL a lansat și programul „Skip the Clean”, prin care membrii sunt recompensați cu puncte de loialitate pentru alegerea de a renunța la curățenia zilnică, reducând astfel amprenta de mediu a hotelurilor – economisind apă, limitând utilizarea produselor de curățenie și prelungind durata de viață a lenjeriilor și prosoapelor.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302