Brandul 5 to go deschide prima cafenea în Ungaria
În luna martie, 5 to go a intrat pe o piață nouă, cea din Ungaria, prin lansarea unei master francize. Sunt vizate un număr de 5 cafenele pentru a fi deschise până la finalul acestui an, acestea păstrând conceptul bazat pe simplitate.
Primul trimestru al acestui an este preconizat a se încheia cu 45 de unități 5 to go deschise în întreaga țară, predominant în orașe mici sau mijlocii, dar și în orașele mari, unde rețeaua actuală se consolidează inclusiv prin achiziții de cafenele sau mici lanțuri locale.
La nivel de portofoliu, brandul 5 to go este în proces de dezvoltare a unei game de capsule, cu 3 sortimente compatibile Nesspreso (Urban Crema, Esclusivo, Columbia L’esperienza) și 5 sortimente compatibile Dolce Gusto (Latte Macchiato, Espresso Macchiato, Cappuccino, Caffe Frappe, Irish Cappuccino). Acestea vor fi disponibile în retailul modern, începând cu luna mai.
„În această lume marcată de imprevizibil și incertitudine, avem nevoie de ancore care să ne țină optimiști și încrezători în viitor. Și pentru noi, echipa 5 to go, este greu să ne uităm la veștile triste din jurul nostru, însă asta ne ambiționează să ne concentrăm pe misiunea noastră și să ne păstrăm încrederea la nivel de business, deoarece doar așa putem contribui în societate și în comunitate – prin locuri de muncă, prin taxe, prin produse la un raport corect calitate-preț„, a spus Radu Savopol, cofondator 5 to go.
Despre 5 to go
5 to go a luat naștere în 2015, iar la finalul anului 2021 a ajuns aproape de pragul de 300 de unității, fiind cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul de preț unic pentru toate produsele comercializate.