Brandul ibis împlinește 50 de ani de la debutul din 1974

Brandul ibis împlinește 50 de ani de la debutul din 1974
person Horeca
access_time_filled

Ibis sărbătorește 50 de ani prin lansarea celui mai recent studiu cu privire la preferințele de călătorie ale generațiilor Z/Y și prin campania „GO GET IT”.

ibis a creat categoria de călătorii democratizate atunci când s-a lansat în 1974. De-a lungul timpului, brandul a făcut posibil accesul la experiențe de călătorie la prețuri accesibile în întreaga lume. Odată cu lansarea noii campanii, Go get it, brandul demonstrează încă o dată importanța călătoriilor pentru toți, celebrând diversele motive care îi inspiră pe oameni să călătorească.

Acum 50 de ani, ibis a democratizat călătoriile prin introducerea conceptului de ospitalitate economică, oferind oaspeților servicii prietenoase, design deosebit, calitate constantă – toate la un preț accesibil”, explică Jean-Yves Minet, ibis Global Brand President.ibis a rămas lider în segmentul economic timp de 50 de ani, deoarece știm că oaspeții obțin maximum din călătoriile lor atunci când punem maximum în sejururile lor. Indiferent de motivul călătoriei lor, oriunde s-ar afla în lume, există un ibis care îi ajută pe oaspeți să Go get it”.

Prezent în 79 de țări, rețeaua Ibis numără astăzi 10 hoteluri în țara noastră, în București, Timișoara, Arad, Galați, Pitești, Sibiu și Venus, cu un total de 1153 de camere, sub brandurile ibis și ibis styles. Alte trei hoteluri ibis Styles se vor deschide în următorii ani în Cluj, Brașov și Oradea.

ibis este unul dintre cele mai cunoscute branduri hoteliere din lume, care crește constant pentru a servi călătorii din întreaga lume, anul trecut găzduind aproape 72 de milioane de sejururi”, precizează Karelle Lamouche, Chief Commercial Officer, Premium, Midscale & Economy brands al Accor. „Călătoriile au devenit astăzi cea mai importantă experiență « non-esențială», iar cel mai recent studiu global ibis privind intențiile de călătorie arată că unul din trei respondenți intenționează să călătorească mai mult în 2025 decât au făcut-o anul acesta. În întreaga lume, în special în regiunile cu creștere rapidă precum Asia, asistăm la o creștere a populației care călătorește. La ibis, suntem perfect poziționați pentru a răspunde nevoilor în evoluție ale acestei noi generații de călători.”

Astăzi, familia de branduri ibis este prezentă în sectorul hotelier economic global cu peste 2.600 de hoteluri și aproape 300.000 de camere, prin trei branduri distincte – ibis, ibis Styles și ibis budget. Fiecare experiență de brand oferă un design, o personalitate și o promisiune diferite, dar sunt unificate de spiritul deschis al ibis și de preferințele oaspeților, cum ar fi personalul prietenos, raportul calitate-preț, F&B 24/7 și un somn bun.

Datele exclusive ale ibis dezvăluie intențiile globale de călătorie
Informațiile obținute de ibis de la 9.000 de consumatori de pe 8 piețe cheie la nivel global – Marea Britanie, SUA, Brazilia, Franța, Germania, India, Australia și China – dezvăluie intențiile și comportamentele care determină călătoriile.

Top 5 surse de inspirație pentru alegerea unei destinații:
45% – Familie și prieteni
31% – Interese personale și hobby-uri
25% – Site-uri/bloguri de călătorie
20% – YouTube
20% – Gastronomie și produse alimentare

Călătorii și social media
*25% dintre călători sunt de acord că ar rezerva „doar o vacanță pe care am văzut-o în social media” – această cifră crește la 39% pentru Gen Y/Z
*Dintre cei care au călătorit într-o destinație pentru că au văzut-o prin intermediul unui influencer sau al rețelelor sociale, 28% au considerat că experiența a fost mai bună decât se așteptau – această cifră a crescut la 44% pentru GenY/Z


Top trei aspecte care influențează alegerea destinațiilor de către călători:
Costul – 44%
Împrejurimile (de exemplu, plajă, deșert, munți etc.) – 42%
Vremea – 33%

Intențiile de călătorie:
72% dintre călători spun că ar prefera să stea într-un hotel mai accesibil și să își ocupe zilele și nopțile cu activități distractive
58% dintre respondenți au declarat că ei cred că „experiențele sunt mai bune decât lucrurile”
57% sunt de acord: „Este important pentru mine să experimentez lucruri noi atunci când călătoresc”
34% dintre respondenții care vor călători în 2025 intenționează să o facă pentru evenimente sau experiențe specifice. De exemplu, concerte de muzică, artă, design, târguri culturale, festivaluri de muzică, evenimente culturale, evenimente sportive.

Pentru a descărca ibis Trends Report, click aici.

Pentru a afla mai multe despre Go get it, vizitați: https://ibis.accor.com/en/go-get-it/ibis-family.html 


Despre brandurile ibis
ibis este unul dintre cele mai cunoscute branduri economice din lume, cu peste 2 700 de locații în 79 de țări prin cele trei mărci, ibis, ibis Styles și ibis budget. Brandurile ibis fac parte din Accor, un grup hotelier de top la nivel mondial care numără peste 5.700 de proprietăți în peste 110 țări și un brand participant la ALL – Accor Live Limitless – un program de loialitate dedicat stilului de viață care oferă acces la o mare varietate de recompense, servicii și experiențe.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302