City Grill Group intră în topul global al creativității digitale cu o campanie realizată pentru Hanu’ lui Manuc

City Grill Group intră în topul global al creativității digitale cu o campanie realizată pentru Hanu’ lui Manuc
person Horeca
access_time_filled

Grupul de restaurante City Grill a fost inclus în topul „200 Best Digital Artists 2025” realizat de Lürzer’s Archive, o publicație internațională din industria creativă. Campania premiată – Spriț de vară – a fost realizată pentru Hanu’ lui Manuc, în colaborare cu agenția Homemade și artistul și fotograful Mihai Vladimir Anton (Mișa).

Lürzer’s Archive este una dintre cele mai respectate publicații globale dedicate creativității în publicitate. Selecțiile sale – realizate de un juriu internațional – urmăresc nu doar ideea proaspătă, ci și măiestria execuției și atenția la detalii. Topul „200 Best Digital Artists” apare anual și reunește artiști care redefinesc standardele vizualului digital.

Orientată spre un public între 25 și 35 de ani, campania și-a propus să reunească tipologii diferite de clienți ai Hanului, punând în același tablou relaxarea, istoria și prețurile corecte – toate într-un stil vizual care sparge tiparele comunicării tradiționale din HoReCa.

Astfel, campania a pornit de la un insight simplu, dar cu rezonanță: vara poți savura un șpriț cu prietenii, într-un restaurant cu tradiție și atmosferă autentică. Hanu’ lui Manuc rămâne un loc accesibil, primitor, cu o istorie care se reinventează pentru fiecare generație.

Am vrut să redăm aerul autentic al Hanului fără să-l închidem într-o ramă nostalgică. Am folosit o fotografie veche ca punte între trecut și prezent, dar totul a fost construit cu gândul la generația tânără, care apreciază experiențele autentice, dar le consumă vizual, în formate contemporane”, a spus Claudiu Leonte, Creative Director&Partner Homemade.

Mihai Vladimir Anton – Fotograf, Art director, Artist digital – Anton Advertising & Production:Provocarea cea mare a fost să “lipim” vizual trecutul istoric de prezent și să redăm atmosfera tradițională, într-un mod cât mai actual. Am încercat sa folosesc culori care să facă ușor de recunoscut stilul Hanului. Tot parcursul a necesitat concentrare maximă, pentru că orice mică neatenție putea să ne facă să pierdem din mână conceptul”.

Hanu’ lui Manuc, simbol al Bucureștiului

Hanu’ lui Manuc este un restaurant-destinație, un simbol al Bucureștiului, o punte între trecutul boem și prezentul urban. Cu o istorie de peste două secole și o arhitectură unică în Europa de Est, Hanu’ este una dintre puținele clădiri istorice care și-au păstrat funcțiunea originală și farmecul autentic. Din 2007, sub umbrela City Grill Group, Hanu’ a trecut printr-un amplu proces de restaurare și reinterpretare, devenind o destinație pentru localnici, turiști și iubitori de povești urbane cu gust.

“Această moștenire a fost și sursa de inspirație pentru campania Șpriț de vară, care a adus Hanu’ în atenția unui public nou, printr-o abordare creativă ce îmbină trecutul vizual cu tehnica digitală de ultimă generație. Agenția Homemade a venit cu ideea creativă și a valorificat o fotografie veche ca punct de plecare, în timp ce Mihai Anton a orchestrat execuția – de la preproducție și producție, până la compoziția finală și prelucrarea digitală care i-a adus locul în selecția Lürzer”, a spus Ramona Popescu, Head of Marketing, City Grill Group.

Despre City Grill
Fondat în 2004, Grupul City Grill operează în prezent restaurante și cafenele sub brandurile Caru’ cu Bere, Hanu’ lui Manuc, Pescăruș, Hanu’ Berarilor, Buongiorno.Italian, City Grill, City Grill Family și City Grill Delivery, precum și La Boheme, primul hotel din portofoliu, dar și proiectele mai recente Aubergine, Marty Restaurants și complexul de evenimente Zooma din Corbeanca.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302