City Grill continuă investițiile în restaurantele din portofoliu

City Grill continuă investițiile în restaurantele din portofoliu
person Horeca
access_time_filled

Grupul City Grill încheie primul semestru al anului cu o cifră de afaceri de 31 de milioane euro, în creștere cu 18% față de aceeași perioadă a anului trecut și continuă investițiile în restaurantele din portofoliu, dar și în dezvoltarea pe segmentul de restaurante și hoteluri. Astfel, grupul City Grill a investit 1,5 milioane euro în primele 6 luni ale acestui an.


Potrivit unui sondaj realizat în aprilie 2024, restaurantele din Grupul City Grill sunt alegerea numărul 1 pentru 17.3% dintre respondenți și în primele trei alegeri pentru aproape o treime dintre aceștia (31%). Derulat pe un eșantion reprezentativ de 550 de bucureșteni, din sondaj mai reiese că mai mult de o treime (36%) au restaurantul favorit din cadrul Grupului City Grill și 1 din 5 (22.2%) a menționat restaurantele grupului drept destinațiile la care a consumat cel mai des în ultimele 90 de zile.
Întrebați ce criterii stau la baza alegerii unui restaurant, bucureștenii indică atmosfera restaurantului drept cel mai important criteriu. Următoarele criterii ca importanță în alegerea restaurantelor, cu impact semnificativ asupra satisfacției bucureștenilor, sunt amabilitatea personalului, rapiditatea în servire și meniul diversificat.
Clienții care indică ca favorit un restaurant din Grupul City Grill sunt atrași, pe lângă atmosferă și designul restaurantelor, de meniul variat și raportul calitate-preț, dar și de beneficiile pentru clienții fideli. Când vine vorba de restaurantul preferat, pe primele poziții se află Caru’ cu Bere, preferat de 10.4% dintre respondenți și Hanu’ lui Manuc (8.7%). Hanu’ Berarilor atrage cel mai fidel public, iar Buongiorno.Italian și Pescăruș au fost indicate ca restaurante preferate de către segmentul tânăr.
Investițiile recente ale Grupului City Grill în restaurantele Buongiorno.Italian și Hanu’ Berarilor au vizat crearea unei atmosfere prietenoase și familiare și o amenajare contemporană, integrând valorile brandurilor și punând în valoare locațiile istorice ale restaurantelor.

“În evaluările restaurantului cel mai frecventat, indiferent care este acesta, pe prima poziție se află atmosfera. Restaurantul trebuie să fie perceput ca primitor și prietenos. Să se potrivească cu nevoile individuale, bineînțeles, și să inspire, încredere – un aspect extrem de important, în special în HoReCa, unde relația interumană are un rol major. Continuăm să investim în îmbunătățirea designului în toate restaurantele noastre, atmosfera, confortul și experiența culinară a clienților rămân direcții strategice pentru noi și se reflectă în toate aspectele operaționale ale grupului. De la renovări și modernizări ale spațiilor de servire, până la angajarea și formarea unui personal profesionist, amabil, fiecare detaliu este gândit și gestionat pentru a asigura o experiență superioară clienților” precizează Daniel Mischie, CEO Grup City Grill.


Ce mănâncă bucureștenii în oraș
Potrivit aceluiași sondaj, preferințele culinare ale bucureștenilor variază semnificativ, reflectând o diversitate în gusturi și ocazii de consum. Pizza este consumată la mesele în oraș de circa două treimi dintre bucureșteni, echilibrat pe sexe, dar cu peste 75% în rândul celor sub 30 de ani. Următoarele opțiuni sunt preparatele gătite și fripturile. Fripturile, burgerii, ciorbele și shaorma sunt preferate preponderent de bărbați, în timp ce femeile sunt relativ mai atrase de paste, salate, deserturi și fructe de mare.


Dacă pizza este mâncarea consumată de cei mai mulți bucureșteni la mesele din oraș (64%), când vine vorba de clienții Grupului City Grill, la aceștia se observă o tendință către un meniu mai tradițional, grătarul fiind prima alegere a clienților care trec pragul restaurantelor din Grupul City Grill.
Bucătăria românească, apreciată de 9 din 10 bucureșteni
Bucătăria românească este agreată de 88.4%, cea italiană de 64%, urmate de bucătăria grecească (58.5%) și turcească (40.2%). Restaurante cu specific asiatic (libanez, chinez, japonez, indian, coreean) atrag și ele un interes în creștere al publicului din Capitală.


Cât cheltuile bucureștenii pentru o masă în oraș
În ceea ce privește cheltuielile, bucureștenii arată un comportament de consum diferit în funcție de momentul săptămânii și de motivul ieșirii la restaurant. Pentru prânzul din timpul săptămânii, suma medie cheltuită este de aproximativ 50 lei de persoană, în schimb, mesele la restaurant din weekend vin cu o creștere semnificativă a bugetului alocat, ajungând până la 200 lei de persoană.
Per total, în ceea ce privește bugetul alocat pentru o persoană, aproape jumătate (46.5%) au alocat sub 100 de lei ultimei mese în oraș, 36% au alocat între 100-199 lei, 13.8% au cheltuit peste 200 lei, în timp ce restul de 3.6% nu au indicat un buget individual. Bonul mediu în restaurantele Grupului se menține constant și se situează în jurul valorii de 45 Euro.

Studiul a fost realizat în perioada 26-30 aprilie 2024. Culegere online, pe panel cu certificare ESOMAR. Eșantion final de respondenți: 550 bucurești și 2102 baza de clienți fideli ai Grupului City Grill prin aplicația de fidelizare Out4Food.
Marja de eroare statistică +/-4.3% pe întreg eșantionul, pentru un prag de încredere=95%.
Populația țintă: București & Ilfov. ​Consumatori de restaurante din București, în ultimele 30 zile. Vârsta: 20-60 ani.

Despre City Grill
Grupul City Grill operează în prezent restaurante și cafenele sub brandurile Caru’ Cu Bere, Hanu’ lui Manuc, Pescăruș, Hanu’ Berarilor, Buongiorno.Italian, City Grill și La Boheme, primul brand hotelier din portofoliu.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302