Grupul City Grill investește aproape 2,5 milioane de euro pentru modernizarea restaurantelor Buongiorno Italian din București

Grupul City Grill investește aproape 2,5 milioane de euro pentru modernizarea restaurantelor Buongiorno Italian din București
person Horeca
access_time_filled

Grupul de restaurante City Grill, jucător autohton din industria HoReCa, anunță finalizarea unei investiții de aproape 2,5 milioane de euro în modernizarea restaurantelor din rețeaua Buongiorno.Italian. Proiectul de reamenajare și modernizare a fost demarat în 2019, având ca scop îmbunătățirea experienței clienților și consolidarea poziției Buongiorno ca destinație preferată pentru preparate cu specific italian.

Cele trei restaurante incluse în proiectul de modernizare sunt Buongiorno Italian Primăverii, reamenajat în 2019, cu o investiție de 600.000 de euro, Buongiorno Italian Victoriei, în 2021, unde investiția s-a ridicat la peste 1.400.000 euro și Buongiorno Italian Băneasa, care urmează a fi redeschis în luna august 2023, după o investiție de 400.000 de euro.

Investiția în modernizarea brandului a presupus, pe lângă reamenajarea restaurantelor, și un rebranding, o schimbare de direcție în comunicare și un refresh al meniului, alături de Chef Alex Ilinca, chef cu experiență în restaurante cu trei stele Michelin.

Imediat ce am redeschis Buongiorno Primăverii, în 2019, efectul pozitiv s-a simțit în cifra de afaceri, mai ales datorită creșterii gradului de ocupare de seară, care a ajuns aproape de 100%. Planul era ca în maxim un an să le aliniem și pe celelalte, dar pandemia ne-a forțat să amânăm această investiție. În 2021 am reluat lucrările la Buongiorno Victoriei, iar restaurantul din Băneasa Shopping City va fi gata până la finalul verii”, precizează Daniel Mischie, CEO Grup City Grill.

Confort, design modern și experiență culinară

Investiția în valoare totală de peste 2,5 milioane de euro a fost redirecționată către actualizarea și modernizarea designului interior, confort, rebranding, dar și extinderea meniului prin aducerea în echipă a unui chef cu experiență internațională în bucătăria italiană.

Am început colaborarea cu Alex Ilinca, experiența lui de 12 ani din Italia fiind un atu foarte important. El a adus un suflu nou meniului și proceselor. Iar astăzi, Buongiorno Italian este un brand fresh, actual, versatil, un loc în care să te simți bine în orice formulă – pentru o întâlnire business, cu prietenii sau familia, la mic dejun, prânz sau cină”, spune Daniel Mischie.

Restaurantele Buongiorno.Italian se adresează unui public pentru care proveniența și prospețimea ingredientelor contează aproape în aceeași măsură ca gustul și autenticitatea rețetelor. Este un public pretențios și atent la detalii, care iubește bucătăria italiană veritabilă. De aceea, fiecare preparat din meniu a fost testat și analizat în mod repetat înainte de a fi propus clienților.

Meniul Buongiorno.Italian propune o gamă bogată de preparate, de la antipasti și paste, la pizza și preparate din fructe de mare, cum ar fi paste cu fructe de mare, midii in diferite sosuri, fructe de mare la grătar, dar și diverse produse din carne de foarte bună calitate. Bonul mediu în restaurantele Buongiorno se situează între 66 lei și 160 lei per client.

Despre City Grill

Grupul City Grill este fondat în 2004 și operează în prezent restaurante și cafenele sub brandurile Caru’ Cu Bere, Hanu’ lui Manuc, Pescăruș, Hanul Berarilor, Buongiorno.Italian, City Grill și La Boheme, primul hotel din portofoliu.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302