Informare cu privire la noua organizare a Accor
Conform anunțului din iulie 2022, noua organizare a Accor este implementată progresiv pe parcursul primului trimestru al acestui an. Aceasta va permite Grupului să accelereze creșterea și să abordeze mai bine tendințele pieței. Totodată, va facilita satisfacerea eficientă a nevoilor și așteptărilor clienților și va oferi claritate și performanță partenerilor săi. Ritmul implementării noilor schimbări ține cont de legislația locală, în particular cu privire la necesitatea de a consulta reprezentanții personalului.
Sub conducerea lui Sébastien Bazin, Group Chairman & CEO și a lui Jean-Jacques Morin Group Deputy CEO, începând cu 1 ianuarie 2023, operațiunile Accor se bazează acum pe două divizii dedicate: o divizie Premium, Midscale & Economy și o divizie Luxury & Lifestyle, ambele susținute de un Consiliu de Administrație al Grupului și de o Platformă Globală Partajată (Global Shared Platform) care oferă expertiză și servicii pentru ambele divizii, inclusiv Digital, Tehnologie și Achiziții.
Divizia „Premium, Midscale & Economy” reunește brandurile din segmentele Premium, Midscale și Economy ale grupului și va fi structurată în jurul a patru regiuni.
Divizia „Luxury & Lifestyle” este structurată în jurul a patru colecții de branduri: Raffles & Orient Express, Fairmont, Sofitel MGallery & Emblems și Ennismore.
Pentru a valorifica această nouă organizare a structurii operaționale a Accor, se înființează un Consiliu de Administrație al Grupului prezidat de Sébastien Bazin. Acest organism asigură coerența și alinierea între cele două divizii, atât în ceea ce privește prioritățile strategice, cât și pârghiile de performanță.
Crearea acestor două divizii operaționale cu expertiză, ambiții și obiective clar definite va permite Accor să valorifice portofoliul său de branduri diverse.