Nivelul de notorietate al brandului 5 to go

Nivelul de notorietate al brandului 5 to go
person Horeca
access_time_filled

O cercetare realizată de Reveal Marketing Research în luna ianuarie 2022, pe un eșantion de 1,007 persoane de peste 18 ani din mediul urban și rural, a arătat că brandul 5 to go are o notorietate de 63% la nivel național, cu un rezultat de 90% în București, unde se găsesc în acest moment peste 65% dintre unitățile deschise. În afara capitalei, notorietatea este de 56%, conform aceluiași studiu.

Pentru mine, nimic nu poate fi mai măgulitor decât faptul că 5 to go, brand dezvoltat de la zero de mine și Lucian, este recunoscut la nivelul întregii țări de 6 din 10 oameni, în timp ce în București 9 din 10 persoane au auzit de 5 to go. În plus, cercetarea dezvoltată de Reveal Marketing Research arată că cele mai importante 3 motive pentru care respondenții aleg 5 to go sunt gustul, apreciat de 46% dintre respondenți, calitatea produselor, pentru 42% dintre ei și rapiditatea în servire, remarcată de 31%. Sunt mândru că am reușit să transpunem viziunea și valorile în jurul cărora am dezvoltat brandul către consumatori, iar fiecare cafenea și produs al nostru reprezintă un canal prin care construim acest dialog cu consumatorii”, a spus Radu Savopol, cofondator 5 to go.

5 to go 
5 to go a luat naștere în 2015, iar la finalul anului 2021 a ajuns aproape de pragul de 300 de unități deschise, fiind una dintre cele mai accesate francize din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul de preț unic pentru toate produsele comercializate.


Reveal Marketing Research
Reveal Marketing Research este o companie de cercetare de piață full-service, specializată în marketing research, studii sociologice, customer insight, business strategy, market development.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302