Noua identitate a restaurantelor DABO
Lanțul de restaurante de tip fast-food – DABO®- companie 100% românească ce operează în sistem franciză în România și în alte țări din Europa, a trecut de la începutul anului printr-un amplu proces de rebranding și anunță deschiderea unui prim restaurant axat pe noul concept – “Respectă-ți gustul!”. Investiția în noul restaurant situat în Piața Victoriei, la parterul clădirii de birouri America House, s-a ridicat la 150.000 de euro.
Afacerile grupului DABO® au depășit anul trecut o cifră de afaceri consolidată de 22 milioane de euro, ceea ce reprezintă o creștere cu 38% față de anul anterior. Odată cu deschiderea noului restaurant din America House, lanțul DABO® ajunge la 55 de locații în România, Ungaria și Marea Britanie și la peste 600 de angajați. Aceasta este prima dintr-o serie de 11 extinderi planificate pentru anul 2022.
Noua identitate reflectă valorile și aspirațiile DABO®: calitate, autenticitate și performanță. Logo-ul DABO® vorbește în limbajul “Instagram”, păstrând însă convenția culinară – cele 3 linii colorate reprezintă armonia ca rezultat al mixului echilibrat de ingrediente.