Noua strategie pe nutriție a Nestlé întâmpină nevoile consumatorilor

Noua strategie pe nutriție a Nestlé întâmpină nevoile consumatorilor
person Horeca
access_time_filled

Pentru a îndeplini așteptările consumatorilor și a răspunde tendințelor globale de adoptare a unei alimentații echilibrate, Nestlé își revizuiește strategia de nutriție și introduce o nouă abordare “Bun pentru tine, bun pentru planetă”. Această strategie, care vizează inclusiv segmentul HoReCa, prin gama produselor Nestle Professional, încorporează partea de nutriție și sănătate în dezvoltarea durabilă a plantei și a societății.

Astfel, noua strategie Nestlé implică două direcții: îmbunătățirea produselor și educația pentru o alimentație echilibrată și mai sustenabilă. De altfel, compania și-a stabilit obiectivul de a crește vânzările produselor sale mai nutritive cu 20-25 de miliarde de franci elvețieni (echivalent cu 21-26 miliarde euro) până în 2030.

Îmbunătățirea valorii nutriționale a produselor implică adăugarea de ingrediente benefice, cum ar fi cereale integrale, fibre alimentare, vitamine și minerale, iar pe de altă parte stipulează reducerea în continuare a conținuturilor de zahăr, sare și grăsimi saturate, inclusiv prin explorarea noilor tehnologii brevetate.

Nutriția a evoluat rapid și semnificativ, atât ca știință, cât și ca percepție. Pentru cei mai mulți dintre noi, mâncarea nu mai este doar o sursă de energie și nutrienți, cum sunt: glucidele, proteinele, grăsimile, vitaminele și mineralele. Alimentele interacționează și cu starea noastră emoțională într-o relație bidirecțională, adică alimentele ne pot influența starea psihică, inclusiv procesele cognitive, dar și starea nostră are efecte asupra consumului de alimente. Nu în ultimul rând, mâncarea are un important rol social, care în România este foarte bine definit”, explică Nicoleta Tupiță, dietetician autorizat și Manager Nutriție Nestlé România, Bulgaria și Țările Adriatice, precizând totodată că această strategie de nutritie este valabilă și pentru tot portofoliul companiei dedicat HoReCa.

Pentru a ghida oamenii către un consum echilibrat, compania are deja o serie de inițiative educaționale, de la etichetarea nutrițională transparentă la programe de nutriție în școli și rețete echilibrate, în conformitate cu reglementările locale. Sub inițiativa globală Nestlé for Healthier Kids, promovează un stil de viață sănătos, iar prin ghidul NutriPorția, vine cu o metodă prin care părinții pot pregăti mese echilibrate pentru familiile lor. Prin politica strictă de marketing către copii, adoptată în mod voluntar, Nestlé se angajează să nu facă nicio comunicare spre copiii sub 16 ani pentru categoria de dulciuri sau pentru alte alimente care scorează mai puțin la criteriile nutritive.

Despre Nestlé
Grupul Nestlé este prezent în România din 1995, printre brandurile din portofoliul său numărându-se NESCAFÉ, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat, Lion, JOE, After Eight, Maggi, Purina sau NAN. În România, Nestlé s-a implicat și în inițiative ecologice și de responsabilitate socială. În ultimii 3 ani compania a plantat 90.000 de copaci, care vor contribui la atingerea obiectivului de net zero emisii de carbon până în 2050.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302