Planurile 5 to go pentru 2023
În anul 2022, 5 to go a înregistrat o creștere semnificativă datorită expansiunii la nivel regional: 35 de orașe noi au intrat pe harta 5 to go. De asemenea, s-au remarcat creșteri la nivel de vânzări: au fost 14,4 milioane de ocazii de consum (vizite în cafenele), cu 15,6 milioane de produse pe bază de cafea vândute și 2,2 milioane de litri de lapte utilizați. Un factor major în aceste rezultate este dezvoltarea gamei de retail, cu produse exclusive destinate acestui canal, ceea ce a ajutat la consolidarea marcii și la creșterea gradului de încercare a produselor sub brandul 5 to go.
2023: alte 30 de orașe vor avea acces la produsele 5 to go
Pilonii strategici pe care se bazează 5 to go în 2023 sunt: dezvoltarea regională, cu un obiectiv de 30 orașe noi care să se adauge pe harta 5 to go, consolidarea prezenței numerice în retail, precum și listarea de noi produse pe acest canal, dezvoltarea gamei de produse bio și vegane sau variante prietenoase cu mediul înconjurător, plus focus pe inovație la nivel de produs, concepte și campanii, menite să crească trafic în cafenele și media de bon.
Aceste direcții se preconizează că vor avea un impact pozitiv asupra cifrei de afaceri, cu estimarea că va atinge 40 milioane euro la nivel de grup, precum și o creștere la peste 1,500 de angajați.