TRICKSHOT deschide o nouă locație în AFI Cotroceni
Grupul TRICKSHOT își extinde prezența și aduce conceptul inovator #FunDining în centrul comercial AFI Cotroceni prin inaugurarea unei noi locații, estimând o cifră de afaceri de 3 milioane de euro pentru primul an. Acesta este al patrulea restaurant din conceptul #FunDining și a șaptea unitate operată de Grup.
Noua locație, situată la etajul 1 al centrului comercial, are un design modern, cu un bar amplasat deasupra food court-ului și o bucătărie complet deschisă, echipată cu aparatură și tehnologii de ultimă generație. Cu o capacitate de 200 de locuri și o suprafață totală de 1.200 mp, TRICKSHOT AFI Cotroceni este o destinație versatilă, potrivită atât pentru mic dejun, prânz de afaceri, petreceri corporate sau pentru copii, cât și pentru ieșiri relaxate cu prietenii.
Noua locație oferă preparate diverse, de la opțiuni clasice la rețete mai elaborate, toate pregătite la vedere, în bucătăria deschisă.
„Prin deschiderea noii locații din AFI Cotroceni dorim să consolidăm misiunea noastră de a redefini ospitalitatea în restaurantele de mall, oferind oaspeților noștri experiențe integrate care combină cele mai noi elemente de design cu gastronomia și divertismentul de calitate, toate la un preț accesibil. Fiecare detaliu al acestui spațiu este gândit să creeze momente memorabile și să faciliteze conexiuni autentice într-un ambient informal și modern,” a spus Ion Tănăsescu, Co-founder și CEO TRICKSHOT Group.
TRICKSHOT îmbină gastronomia internațională de calitate cu activități diverse de divertisment, oferind opțiuni pentru toate vârstele, de la bowling și biliard la arcade games. Această combinație de servicii, susținută de o atenție meticuloasă la detalii și prețuri accesibile, creează un spațiu care reușește să transforme fiecare vizită într-o experiență plină de energie.
„Noua locație TRICKSHOT din AFI Cotroceni reprezintă un punct de referință pentru standardele noastre de calitate și design. Amplasată strategic și dotată pentru a oferi cele mai bune experiențe gastronomice și de divertisment, aceasta a fost primită cu entuziasm de oaspeți încă de la deschidere. Deși noul TRICKSHOT aduce noutăți în materie de meniu și design, oaspeții se vor bucura de același standard de calitate indiferent în ce locație se vor afla, pentru că fiecare detaliu este optimizat pentru a livra preparatele și serviciile cu care i-am obișnuit,” a spus Constantin Oană, General Managerul locației.
Despre Grupul TRICKSHOT
Brandul TRICKSHOT a fost fondat în mai 2014, o dată cu deschiderea primei locații în Promenada Mall, urmată de Mega Mall în 2017 și AFI Brașov în 2022, însă în paralel Grupul a dezvoltat și alte concepte. În prezent, Grupul TRICKSHOT include 7 locații și unități operaționale și are în plan să continue expansiunea atât în București, cât si la nivel național.