Zexe Braserie, afacerea lansată de Ana Consulea, devine Zelateria
După un amplu proces de rebranding inițiat în 2023, Zexe Braserie, afacerea lansată de Ana Consulea, devine Zelateria. Această schimbare marchează o nouă etapă în evoluția afacerii, iar noua identitate reunește toate liniile de business: Braseria (Aviatorilor 65, București), Laboratorul de cofetărie, Divizia de evenimente private și corporate, Gelateria Zelato (în Parcul Regele Mihai I).
Sub noul nume, echipa Zelateria își reafirmă angajamentul de a transforma fiecare desert într-o ocazie specială, o sursă de bucurie și de amintiri unice, construită în jurul gustului care surprinde și răsfață.
„Am fost Zexe Braserie. Acum suntem Zelateria – Manufacturieri de Gust, Amintiri și Atitudine. Avem nume și haine noi, dar rămânem fideli acelorași valori care ne-au condus până aici: dragoste pentru produs și oameni, sinceritate, autenticitate și consecvență. Vă invităm să descoperiți cofetăria românească așa cum o vedem noi – revigorată, echilibrată, elegantă și plină de emoție”, spune Ana Consulea, fondatoarea Zelateria.
După absolvirea unei școli de cofetărie din Franța și doi ani de ucenicie, Ana Consulea și-a propus să aducă în contemporan vechi rețete românești, folosind tehnici moderne și ingrediente foarte atent alese. În 2014, a deschis propriul laborator de cofetărie, iar în 2016 a inaugurat Zexe Braserie. În 2019, Ana a fost distinsă cu unul dintre cele mai importante titluri din carieră oferit de prestigiosul ghid Gault & Millau: „Pastry Chef of the year”. În 2020, a luat naștere și Zelato, divizia de înghețată.
Divizia de evenimente, motor de creștere
Zelateria a încheiat anul 2023 cu o cifră de afaceri de 1.350.000 euro și perspective solide de creștere pentru 2024 cu minimum 15%. Strategia pentru următorii ani este centrată pe consolidarea celor patru direcții principale ale afacerii, cu un accent deosebit pe segmentul de evenimente private și corporate, care continuă să câștige teren. Numărul evenimentelor a crescut cu 44% în primele 9 luni ale anului 2024 față de aceeași perioadă a anului trecut.
O strategie axată pe nevoile clienților
Rebranding-ul Zelateria vine și în contextul unei preocupări constante pentru îmbunătățirea experienței oferite clienților. În acest sens, anul trecut, în urma unei investiții de 150.000 euro, Braseria a fost complet renovată. Designul modern îmbinat cu elemente de confort și eleganță a fost gândit pentru a crea un spațiu unde clienții se pot bucura nu doar de produse, ci și de momente pline de relaxare și bun-gust.
Tot pentru a răspunde nevoilor clienților, accesul la produse în mediul online este acum mai simplu, mai eficient și intuitiv. Această inițiativă reflectă angajamentul Zelateria de a rămâne conectată la cerințele clienților săi.
De curând, s-a extins și capacitatea de producție prin mutarea într-un nou laborator, care va sprijini creșterea organică a afacerii și va permite deservirea mai bună a clienților din toate segmentele.
Totodată, a fost lansată și noua linie de ambalaje, care are la bază ilustrațiile create de Ioana Pârvan, artist grafic. Echipa Zelateria continuă astfel, inițiativa de susținere a artiștilor români lansată acum șase ani. Prima artistă invitată să transpună spiritul brandului în lucrări de artă în 2018 a fost Maria Dermengiu, urmată în 2019 de Alexia Udriște, artist ilustrator.