Bucureștenii, dornici să iasă la restaurante. Grad de ocupare de 100% ieri la prânz, la terasele grupului City Grill

Bucureștenii, dornici să iasă la restaurante. Grad de ocupare de 100% ieri la prânz, la terasele grupului City Grill
person Horeca
access_time_filled

Grupul City Grill, cel mai mare lanț autohton de restaurante, cu 18 locații în București, a redeschis pe 1 iunie nouă terase ale restaurantelor din portofoliu, iar gradul de ocupare din intervalul de prânz a fost 100%. Redeschiderea teraselor a reprezentant un start încurajator după două luni și jumătate în care au fost închise, spun reprezentanții grupului.

Grupul City Grill a redeschis terasele restaurantelor Caru’ cu Bere, Hanu Berarilor Casa Oprea Soare și Hanu’ Berarilor Casa Elena Lupescu, Restaurant Hanu’ lui Manuc, Pescăruș, City Grill Primăverii, Buongiorno Primăverii și Buongiorno Victoriei.

terasecitygrill

Cele 9 terase deschise ieri de City Grill, cel mai mare lanț autohton de restaurante, cu 18 locații în București, au fost ocupate în proporție de 100% ieri la prânz, cu liste suplimentare de așteptare. Și pentru cină au fost rezervări, însă ploile au făcut ca interesul pentru terase să scadă parțial”, spun reprezentanții grupului.

Printre mâncărurile preferate de bucureșteni, ajunși în restaurante după două luni și jumătate de pauză, s-au numărat ciorba de văcuță, sarmalele cu mămăliguță, ciolanul de porc cu varză călită, pulpele de rață cu varză și papanașii.

Capacitatea noastră este mult diminuată față de ce reprezintă normalul. Terasele funcționează la 40% din capacitate, iar interioarele nu sunt încă folosite. Cu toate acestea, gradul de ocupare de 100% de ieri de la prânz este o dovadă clară că bucureștenii își doreau să se reîntoarcă în restaurante„, a spus Daniel Mischie.

în restaurantele de tip casual dinning, au fost, în medie, 2-3 persoane la o masă, iar la cele de tip berării sau restaurante eveniment, media a fost de 4 persoane. Nota de plată pentru o masă a fost între 90 și 120 de lei.

Dacă înainte de pandemie locațiile din Centrul Istoric aveau aproape 50% dintre clienți turiști străini sau expați, iar cele de tip casual dinning 20-30%, acum prezența unor clienți străini în restaurante a fost o excepție.

Faptul că terasele au fost pline ne-a demonstrat că bucureștenii au încredere în măsurile luate de operatorii de restaurante. Prioritatea grupului City Grill este siguranța clientului și a angajatului și, abia în plan secundar, este profitabilitatea„, a arătat Daniel Mischie.

Fiecare restaurant al grupului a beneficiat de o investiție între 2.000 și 10.000 de euro în măsuri de protecție – achiziție de măști, mănuși, dezinfectanți, scannere de temperatură pentru angajați, soluții și aparate pentru dezinfectarea bucătăriilor. Suprafețele se dezinfectează la fiecare 30 de minute, mesele se dezinfectează și ele după fiecare client și există măști de unică folosință în toate restaurantele, care le sunt oferite clienților, în cazul în care nu au și sunt nevoiți să intre în interior, la casa de marcat sau la toalete. La intrarea în restaurant există scanner de temperatură. Nu e obligatoriu pentru clienți să facă testul, dar în cazul în care aceștia vor să își verifice temperatura, o pot face.

Grupul City Grill deține 18 restaurante în București sub brandurile City Grill, Buongiorno, Caru’ cu Bere, Pescăruș, Hanu’ lui Manuc, Hanu’ Berarilor și Becker Brau. Grupul a încheiat anul 2019 cu afaceri de 187 de milioane de lei,  în creștere cu 13% față de anul anterior.

Sursă foto: pagina de Facebook City Grill.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302