Caru’ cu Bere atrage zilnic 2500 de clienți, din cei 10.000 de clienți ai City Grill

Caru’ cu Bere atrage zilnic 2500 de clienți, din cei 10.000 de clienți ai City Grill
person Horeca
access_time_filled

restaurantcarucubereRestaurantul Caru’ cu Bere atrage zilnic 2500 de clienți, din cei peste 10.000 de clienți ai grupului City Grill, a declarat Dragoș Petrescu, CEO-ul grupului City Grill, într-o conferință de presă care a marcat aniversarea a 135 de ani de existență a restaurantului Caru’ cu Bere. Potrivit acestuia, 36% din clienții restaurantului Caru’ cu Bere sunt străini, aceștia fiind interesați de bucatele românești și de tradiția locului.

„Centrul Vechi este o destinație pentru orice turist de city break. Din păcate nu avem atâți turiști câți merităm. Turiștii străini care vin în București nu ratează Caru’ cu Bere. Ei sunt interesați de tradiția locului, de bucatele și de berea românească”, a declarat Dragoș Petrescu, care susține că trebuie să ne reîntoarcem atenția asupra bucătăriei românești. „Trebuie să fim mândri de micii noștri, de salata noastră de boeuf, de ceea ce noi facem de sute de ani și să ne reîntoarcem atenția asupra bucătăriei românești”.

Dragoș Petrescu susține că cea mai bună promovare pentru Caru’ cu Bere a fost și este „gura târgului” și că pentru un restaurant este crucială „excelența în operare”. Potrivit acestuia, secretul longevității constă în valoarea arhitectonică a clădirii, frumusețea locului și excelența în operare.  

„De 8 ani am reînviat spiritul Caru’ cu Bere, în prezent fiind considerat una dintre cele mai importante atracții ale Centrului Vechi și destinația principală pe care bucureștenii o aleg atunci când își invită prietenii din străinătate la masă, dupa cum reiese din ultimul studiu realizat de noi. La Caru’ cu Bere vine tot romanul, măcar o dată: vârstnici – nostalgici ai vremurilor de studenție, familii, pensionari pentru ofertele dedicate lor, studenții în pauza dintre cursuri, școlari care vin să asculte povestea Carului, tineri care înainte să meargă în club servesc masa. Aproximativ 40% din clienții Carului sunt străini, veniți organizat prin agențiile de turism, dar și individual. Rețeta noastra este simplă: am înteles că oamenii vor mâncare autohtonă bună și deosebită, la prețuri decente, toate acestea într-o atmosferă veselă și destinsă, asociată cu un program artistic specific românesc. La o notă de plată medie de 35 euro putem spune că este destul de accesibilă o masă la noi”, explică Dragoș Petrescu, CEO-ul Grup City Grill.

Clădirea restaurantului Caru cu Bere trece în prezent printr-un amplu proces de restaurare, care se va încheia până la sfârșitul anului 2015.

Din grupul City Grill fac parte restaurantele Trattoria Buongiorno, City Grill, City Cafe, Hanu’ Berarilor și Caru’ cu Bere, toate în București.

Sursă foto sus: www.unknownbucharest.com

Sursă foto homepage: www.orasulvechi.ro

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302