De ce ar trebui să meargă specialiștii din restaurante la GoodWine

De ce ar trebui să meargă specialiștii din restaurante la GoodWine
person Horeca
access_time_filled

Organizatorii GoodWine îi invită pe specialiștii din restaurante să participe la ediția de primăvară a GoodWine, care a debutat astăzi la Romexpo, să se intereseze de ultimele noutăți din domeniul vinurilor, să stabilească noi contacte și parteneriate cu producătorii, distribuitorii, importatorii de vinuri și firmele din domeniile conexe prezente la târg și să se mențină la curent cu trendurile din domeniu.

noutatigoodwine2015

Operatorii de restaurante sunt invitați să iasă din „starea de expectativă” cu care s-au obișnuit în relația cu vinurile și să meargă și ei către vinuri, nu doar să aștepte ca vinurile să le fie aduse în locație.

Directorul Național Jidvei, Costin Ghiță, a declarat că relația Horeca – Producători nu e o relație de vasalitate și că dacă producătorii de vinuri merg constant către operatorii de restaurante, îi caută și încearcă în permanență să le înțeleagă business-ul, a venit  momentul ca și horecarii să înțeleagă business-ul producătorului de vin, subliniind că doar în condițiile acestea poate exista progres. Costin Ghiță a subliniat că specialiștii din restaurante au posibilitatea la GoodWine să deguste foarte multe vinuri și să facă o analiză comparativă, într-un timp scurt.

Cătălin Păduraru, Master of Ceremony pe toată perioada târgului, a subliniat la rândul său că în momentul de față „iubitorii de vin sunt mai bine informați decât horecarii„, și a declarat că îi invită pe specialiștii din Horeca la GoodWine, să fie la curent cu noutățile și cu trendurile din domeniu, mesaj întărit de toți producătorii de vinuri parteneri GoodWine. Potrivit acestora este nevoie de o atitudine proactivă în rândul reprezentanților horeca față de industria vinului și de o educare a acestora în acest domeniu.

Timp de 3 zile, specialiștii din restaurante pot găsi într-un singur loc reprezentanți cu greutate de la producători, distribuitori, importatori de vinuri, firme din domenii conexe, precum și o ofertă variată și complexă de vinuri premium autohtone și internaționale; reprezentanții horeca pot stabili noi legături de afaceri și pot primi informații despre vinuri direct de la sursă.

La edițiile precedente GoodWine expozanții ne-au subliniat că puțini operatori de restaurante au trecut pe la standurile lor și că și-ar fi dorit ca aceștia să fie mult mai interesați de eveniment și de vinuri în general.

Directorul General ProActive Business Communication, Andrei Iva a declarat că își dorește ca specialiștii din restaurante să înțeleagă că acest eveniment le este benefic, precizând că, din păcate, „în România nu există cultura târgului”.

În altă ordine de idei, Andrei Iva a mulțumit producătorilor, subliniind că deși anul trecut a fost un an greu pentru producători din punct de vedere meteorologic, totuși nume sonore din industrie sunt prezente weekend-ul acesta la târg.

Noutăți la GoodWine Ediția de primăvară 2015

Printre expozanții acestei ediții se numără: Casa de Vinuri Cotnari (Partener Oficial), Jidvei (Partener Principal), Vincon Vrancea (Partener), Crama Oprișor, Vinarte, Budureasca, Senator Wine, Winero, Agricola Știrbey, Avincis, Alcovin Măcin, Via Sandu, Domeniile Sâmburești, Domeniile Dealu Mare Urlați, Crama Darie, Domeniul Vlădoi, Vinicola Averești,Wine Princess, Cricova România, Casa Panciu, Domeniile Ostrov, Domeniile Tohani, Crama Ratești, Crama Vinc, Lozano Development, Barza Albă (Republica Moldova), Eduardo Miroglio (Bulgaria) Azienda Vitivinicola Malgra (Italia), Giuliano Tartufi (Italia).

Noutăți și surprize pregătesc și Casa de Vinuri Cotnari, Partenerul Oficial al evenimentului, dar și Jidvei, Partenerul Principal Goodwine, care va aduce în stand, în premieră, vinuri din anul de recoltă 2014, produse noi și rebranding-uri la produsele existente în portofoliu.

Vincon Vrancea, Partenerul Goodwine, va lansa în cadrul ediției de primăvară a evenimentului Mirabilis Machina – vin super premium Fetească Neagră 2013 ediție limitată, Rose Far Niente 2014 – vin premium. Tot la standul Vincon iubitorii de vin vor găsi și brandul nou – Două Vorbe – vin retail: Tămâioasa Românească & Feteasca Regală 2013 demidulce / Cabernet Sauvignon & Pinot Noir 2013 demidulce/ Feteasca Regală 2014 demisec/ Busuioaca Bohotin 2013 dulce/ Chardonnay 2013 sec.

Crama Oprișor va lansa noua literă din colecția ISPITA by Liviu Grigorica, ediție limitată. Vinarte va lansa Nedeea 2013, dar și Terase Danubiene Feteasca Neagră. Vinuri cu an nou de producție vor putea fi degustate și în standul Domeniile Sâmburești, Pinot Noir și Feteasca Neagră din gama Domeniile Sâmburești. Senator Wine va lansa în cadrul Goodwine gama premium Secolul 13 ce cuprinde două vinuri organice rezerva (Cabernet sauvignon și Feteasca Neagră) și un Merlot clasic. Vinicola Averești va lansa un Rose din Cabernet Sauvignon. Noutăți va avea si Crama Vinc, care va prezenta un vin alb și un rose, ambele din 2014. La standul importatorului Produse Moldovenești vor fi lansate vinurile premium de la Crama Chateau Vartely D’OR Select Feteasca Regală 2014, D’OR Select Chardonnay 2014, dar și BALTI Rachiu de Cidru de Mere 7 ani, din portofoliul Barza Albă, producător recunoscut de vinuri. Noutățile care vor putea fi găsite în standul producătorului Crama Darie sunt reprezentate de gamele Străbun 2014 Chardonnay și Roze, Gama licoros Chardonnay, Gama Merlot demidulce.

Cramele Cricova vor oferi vizitatorilor prezentări ale vinurilor și spumantelor din portofoliu, într-un spațiu generos. Producătorul din Republica Moldova va lansa două spumante, alături de Gama Presige și vinul Cagor.

Sâmbătă, 21 martie, în Centrul de Presă localizat în fața Pavilionului C1, Avincis așteaptă iubitorii de vin și carte la evenimentul „Cultură și vin” cu ocazia lansarii volumului „Filozofia vinului”, coordonator Barry G. Smith, Ed. Baroque Books&Arts.

În standul Winetaste.ro, sommelierul Sergiu Nedelea va lansa „Caietul Somelierului”, ediția revizuită și va prezenta o ediție pilot a Hărtii Vinurilor Românești.

Zona de delicatese va fi reprezentată de Giuliano Tartufi, Truffex, Zimbria și Filicori Zecchini.

Accesoriile dedicate vinului sunt prezentate de companii din țară și din străinătate: Bilancia, Valdo Invest, Vimini Prod, Transilvania Bois, Romprix, Itu Refrigeration, Flexlabel, Kulinox, Romwine Equipments, Biosystems, Led Go Horeca, Fusion Technique.

Sursă foto: www.stiriagricole.ro

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302