Gusto Dominium: Românii cheltuie la o ieşire în oraş circa 60 de lei

Gusto Dominium: Românii cheltuie la o ieşire în oraş circa 60 de lei
person Horeca
access_time_filled

produs1Potrivit unei analize realizate de Gusto Dominium, unul dintre lanțurile de resturante de origine poloneză prezente pe piața locală, în cele șapte locații pe care le deține pe plan autohton, românii cheltuie la o singură ieșire în oraș circa 60 de lei, în timp ce în cazul unei comenzi cu livrate la domiciliu comanda ajunge la circa 45 de lei.

„în ultimul an, clienții restaurantelor Gusto Dominium au plătit, în medie, 60 de lei pentru o masă în oraș, iar cele mai comandate produse au fost pizza Dominium, ce conține un număr mare de ingrediente, pastele, puiul Alfredo și salata Toscana. Când vine vorba de băuturi însă, cele carbogazoase sunt cele mai vândute”, a declarat Lukasz Kuzniar, Director de Dezvoltare al Gusto Dominium România.

Potrivit afirmațiilor sale, în cazul comenzilor livrate la domiciliu, suma alocată este, în medie, de 45 de lei, diferența comparativ cu nota de plată din restaurante fiind determinată de faptul că, de cele mai multe ori, clienții nu optează și pentru băuturi, ci doar pentru preparate de bucătărie. în această privință, cele mai comandate produse sunt pizza precum Pizza Dominium, pizza cu ingredientele alese de clienți – Pizza Fanilor și Capriciossa.

Și deserturile sunt printre preparatele preferate de clienți. Astfel, la o ieșire în oraș clienții comandă marchiza, mousse de ciocolată și cheesecake.

Pentru anul în curs ne așteaptăm ca nota medie în restaurantele noastre, dar și în ceea ce privește comenzile, să se majoreze cu cca. 10 – 15%”, a completat Lukasz Kuzniar.

Reprezentantul companiei a subliniat, de asemenea, că ultimii ani au adus și o schimbare în comportamentul de consum al clienților Gusto Dominium. Astfel, deși preparatele cu carne sunt, în continuare, în topul vânzărilor, mâncărurile mai ușoare precum salatele sau pizza cu blat subțire și doar două sau trei ingrediente, ce urmează rețetele italienești, câștigă tot mai mult teren. De asemenea, și în privința băuturilor, sucurile naturale și smoothie-urile preparate din fructe proaspete, direct în restaurante, sunt tot mai solicitate de către clienți.

în ceea ce privește diferența dintre restaurantele din mall-uri și cele stradale, Lukasz Kuzniar a afirmat că cele situate în centrele comerciale au un trafic mai ridicat, însă bonul mediu este mai mic cu 10%.

Acest lucru este determinat de faptul că în mall clienții se opresc pentru a mânca rapid și simplu, fără a comanda preparate sofisticate de bucătărie, acest lucru returnând o valoare mai mică a notei de plată”, a înceheiat acesta.

Gusto Dominium este una dintre rețelele de restaurante cu tradiție pe piața locală, prima locație fiind inaugurată în 2007. Rețeaua cuprinde, în acest moment, 7 locații în AFI Palace Cotroceni, Militari Shopping Center, Mega Mall, Obor, Titan, Piața Unirii și AFI Palace Ploiești, și pune la dispoziția clienților peste 60 de preparte de pizzerie, bucătărie internațională, desert și o gamă largă de băuturi.

Compania este parte a grupului Gusto Dominium din Polonia, business ce a fost înființat în 1993 și deține 70 de restaurante pe piața poloneză. Grupul a realizat anul trecut afaceri de 16,4 milioane de euro, din care 2 milioane de euro au fost realizate în România.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302