McDonald’s România continuă remodelarea restaurantelor în 2015

McDonald’s România continuă remodelarea restaurantelor în 2015
person Horeca
access_time_filled

După un an 2014 profitabil pentru companie, McDonald’s România anunță că va continua dezvoltarea prin remodelarea restaurantelor și prin inovații de produse.

Investițiile McDonald’s în România în 2014 s-au ridicat la peste 13 miloane de lei. De aceste investiții au beneficiat cei 55 de milioane de clienți, 600 de parteneri locali și cei 4.000 de angajați, se arată într-un comunicat. Compania McDonald’s România a avut ca priorități în 2014 oferirea de experiențe inedite în restaurante, crearea de noi produse speciale pentru clienții din România și dezvoltarea rețelei de cafenele McCafé, potrivit reprezentanților companiei.

Anul trecut McDonald’s România a vândut peste 49 de milioane de burgeri și 4 milioane de cafele. Produsele McDonald’s aflate în topul preferințelor românilor au fost sandvișul Big Mac și cartofii prăjiți. De asemenea, până la finele anului, McDonald’s a vândut și peste 70.000 de porții de mere.

Anul 2014 a fost un an bun cu multe realizări. Așteptările clienților au fost ridicate, iar noi ne-am străduit constant să oferim experiențe unice pentru întreaga familie. Anul 2015 sperăm să fie și mai bun. Ne așteptăm în mod cert la o evoluție. Ne continuăm dezvoltarea prin remodelarea restaurantelor și prin inovații de produse. Surprizele pe care McDonald’s le pregătește în acest an vor începe chiar în câteva zile pentru că 2015 este un an foarte important pentru noi – în iunie facem 20 de ani de când am deschis primul restaurant în România.„, a declarat Daniel Boaje, Director General McDonald’s România.

Remodelarea și extinderea restaurantelor au fost printre prioritățile McDonald’s în anul 2014. 4 restaurante din București și provincie au fost renovate sau extinse, iar numărul total de McCafé-uri a ajuns la 14 cafenele.

remodelaremcdonaldsromana

Investițiile companiei în proiecte sportive au fost de 441.000 de lei, iar în proiecte de sănătate de peste 1 milion 500 de mii de lei. McDonald’s este principalul susținător al Fundației Ronald McDonald, iar în anul 2014 prin intermediul campaniei „Mi-e poftă să fac bine” s-au strâns peste 500.000 de lei, bani ce vor fi folosiți pentru a construi cea de-a treia casă Ronald McDonald. În ceea ce privește parteneriatele locale, compania are peste 600 de parteneri români, 30% din materia primă folosită de McDonald’s fiind achiziționată local.

Angajații McDonald’s reprezintă o resursă de dezvoltare esențială pentru companie și astfel doar în anul precedent 100.000 de euro au fost investiți pentru dezvoltarea echipelor manageriale ale restaurantelor.

Pentru că McDonald’s pune accent pe experiențele deosebite oferite clienților săi de toate vârstele, în anul precedent compania a organizat 11.000 de tururi de restaurant cu peste 40.000 de participanți. Special pentru copii, compania a organizat 19.000 de petreceri, iar în clubul de vară din restaurante au fost implicați 44.000 de copii.

Din perspectiva business-ului ne așteptăm ca anul 2015 să fie unul cel puțin la fel de bun ca 2014. În acest an, ne vom concentra pe experiențe deosebite, pe momente speciale prin care să le arătăm clienților noștri că sunt parte din familia McDonald’s. În plus, aniversăm 20 de ani. E un an de sărbătoare pentru McDonald’s și ne dorim să participe la ea cât mai mulți români„, a declarat Daniel Boaje, Director General McDonald’s România.

Despre McDonald’s România

În anul 2015 McDonald’s România aniversează 20 de ani de la deschiderea primului restaurant. Compania este lider al pieței restaurantelor din țară cu 67 de restaurante în 21 de orașe și 150.000 de clienți care îi trec pragul zilnic. McDonald’s are peste 4000 de angajați și a investit peste 600 de milioane de lei în România. În anul 2014, McDonald’s a fost desemnat cel mai bun angajator al anului conform AON Hewitt.

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302