Agenția Turismului din Republica Moldova derulează un concurs inedit

Agenția Turismului din Republica Moldova derulează un concurs inedit
person Horeca
access_time_filled

concurssloganturismAgenția Turismului din Republica Moldova a inițiat la începutul lunii august a.c. concursul „Cel mai bun slogan pentru Turismul din Republica Moldova”. Scopul concursului este de a identifica cel mai reușit slogan care va acompania logo-ul turistic al Republicii Moldova în activitatea de promovare pe plan internațional (expoziții, internet, materiale promoționale etc.).

Câștigătorul concursului va fi desemnat pe 28 septembrie 2013, în cadrul evenimentului dedicat Zilei Mondiale a Turismului, sărbătorită oficial pe 27 septembrie, a anunțat Agenția Turismului din Republica Moldova.

Potrivit organizatorilor, sloganul trebuie să fie scurt (3-5 cuvinte), preferabil în limba engleză, ușor de reținut și care face apel la publicul larg.

În perioada desfășurării concursului (1 august – 8 septembrie) au parvenit 623 de propuneri de la 152 de participanți. Din acestea, au fost selectate de către Comisia de concurs a Agenției Turismului următoarele propuneri care urmează a fi supuse votării online:

  • All start with a good wine
  • Enjoy the hospitality and traditions
  • Explore the unknown horizons
  • Hospitality. Traditions. Mystery
  • Small country with a big heart
  • The land of wine traditions
  • The stronghold of traditions
  • Traditions inspire
  • Welcome in our hospitable paradise
  • Welcome. Taste. Love

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302