ANT promovează Transilvania la târgul “Destinations” din Londra

ANT promovează Transilvania la târgul “Destinations” din Londra
person Horeca
access_time_filled

castelulbran2016Autoritatea Națională pentru Turism va participa cu stand național la Târgul de Turism „DESTINATIONS” 2016, ce se va desfășura în perioada 4-7 februarie la Olympia în Londra.

„DESTINATIONS” este cel mai mare târg de turism din Marea Britanie, dedicat exclusiv publicului și atrage anual peste 35.000 de vizitatori. Anul acesta vor expune peste 800 de companii din diverse domenii: birouri naționale de turism, tour operatori, hoteluri, linii aeriene, companii de rent-a-car, etc., reprezentând peste 90 de țări și teritorii.

Manifestarea atrage, cu precădere, vizitatori din Londra și de pe o raza de circa 50 mile/80 km în jurul Londrei (85% din vizitatori), practic populația din zone afluente și cu acces ușor la infrastructura de transport aerian. Peste 89% din vizitatori aparțin categoriilor ABC1 (educați, cu nivel mare al venitului disponibil) și ceea ce este cunoscut ca „ affluent greys”, vizitatori peste 50 ani, pensionați, care călătoresc în mod regulat, care au banii și timpul necesar pentru vacanțe.

Participarea ANT la acest târg internațional de turism se va face cu un stand standard de 32 mp, mobilat de catre organizatori, decorat de către Biroul de turism de la Londra, și care va găzdui nouă co-expozanți din România.

Având în vedere plasarea Transilvaniei pe locul 1 în topul regiunilor din întreaga lume de vizitat în 2016, realizat de Lonely Planet, ANT va promova Transilvania la această ediție de „Destinations”, dar o va folosi și ca locomotivă pentru a aduce în atenția publicului britanic și celelalte zone cu potențial turistic din România.

De asemenea, Biroul de turism de la Londra a realizat un parteneriat cu Sony Pictures care va lansa imediat după târg varianta pe DVD a filmului de animație Hotel Transylvania2. La stand va exista un panou cu Castelul Bran și cu personajele din desenul animat. Toți vizitatorii care-și fac o poză în fața Castelului Bran și o pun pe Twitter cu hashtag-ul #visithotelt pot câștiga premii oferite de Sony Pictures și ANT.

De asemenea, vizitatorii care trec pe la standul României vor putea participa zilnic la tombole ce au ca premii bilete de avion spre România oferite de compania aeriană Blue Air.

Produse tradiționale, naturale, din agricultura biologica, vor fi servite vizitatorilor pe parcursul celor patru zile de târg.

în 2016 nu mai trebuie să existe turist în Marea Britanie sau oriunde altundeva în lume care să nu fi aflat de Transilvania, România. Și care să nu-și dorească să ne viziteze măcar o dată. Iar dacă vin în Transilvania îi invităm să-și extindă sejurul, pentru că România are atât de multe de văzut și trăit în toate zonele sale geografice„, a declarat reprezentantul ANT la Londra, Răzvan Marc.

Sursă foto: www.castelulbran.ro

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302