Aproape 40% din turiști și-au rezervat vacanța la mare încă din toamna-iarna trecută

Aproape 40% din turiști și-au rezervat vacanța la mare încă din toamna-iarna trecută
person Horeca
access_time_filled

earlybookinglitoralVânzările pe litoralul românesc prezintă o creștere de aproximativ 50% față de anul trecut, potrivit Asociației Litoral – Delta Dunării, care spune că aproape 40% din turiști și-au rezervat vacanța la mare încă din toamna-iarna trecută.

“După un sezon început intens, cu evenimente și infotripuri organizate în parteneriat cu Asociația Litoral – Delta Dunării, din informațiile transmise de către touroperatori, vânzările pe litoralul românesc prezintă o creștere de aproximativ 50% față de anul trecut, și estimăm un bilanț general total cu o creștere de cca. 30% la finalul sezonului, față de ultimii 8 ani”, se precizează într-un comunicat de presă al Asociației. 

Per total, se vând cel mai bine hotelurile de 3 și 4 stele, cererea pe 2 stele fiind în scădere.  

Este pentru prima oară în ultimii ani când în top 3 al cererilor și preferințelor de vacanță pe litoral, o stațiune din sudul Litoralului urcă pe locul al doilea, după Mamaia, devansând Eforie. Vorbim despre Venus, ca urmare a investițiilor și dezvoltării pe segmentul hotelier de 4 și 5 stele și pe All Inclusive. Per total, se vând cel mai bine hotelurile de 3 și 4 stele, și a scăzut cererea pe 2 stele. Extrem de important este faptul că aproape 40% din turiști și-au rezervat vacanța la mare încă din toamna-iarna trecută, când noi am dat startul programului “înscrieri Timpurii”. Pe lângă evenimentele anunțate în Calendarul de Evenimente lansat în luna februarie de către Asociația Litoral – Delta Dunării, continuăm să anunțăm surprize și premiere. De săptămâna viitoare, dăm startul unui Carnaval de poveste, ce se va derula în fiecare zi de joi în Mamaia și Parcul de Distracții – Sat Vacanță. în premieră, lansăm în acest Carnaval “Shake Down Mania 2016 – demonstrație și invitație la test drive Freewheel (hoover boards), în parteneriat cu E-Boda și Federația Româna de Automobilism Sportiv, un nou eveniment finanțat din bugetul taxei de promovare Mamaia – Sat Vacanță.
Continuăm în forță cu marile evenimente ale verii, Mamaia Color Run, Gala Superkombat, Mamaia Strongman, Mamaia Music Awards și Mamaia Music Week, Zilele Marinei, Festivalul Antic Tomis și Parada Antică Mamaia, Sunwaves Mamaia, Campionatul Mondial de Bob pe roți și o nouă surpriză – anunțam o etapa de Campionat Național de Drift, pe care o aducem la Constanța și Mamaia, împreună cu Federația Română de Automobilism Sportiv (FRAS)”.

Președintele Asociației Naționale a Agențiilor de Turism din România (ANAT), Alin Burcea, subliniază că autoritățile centrale ar trebui să investească mai mult în promovarea litoralului românesc, astfel încât atunci când vorbim de turiști străini, să nu discutăm doar despre charter-ul cu israelieni. 

Ne mândrim cu un litoral foarte frumos și care se dezvoltă într-un mod constant, ne poziționăm foarte bine la capitolul vânzări, iar sudul litoralului observăm că vine cu pași repezi din urmă. Nu poate tot litoralul să fie la fel, cunoastem deja că sudul, în momentul de față, se adresează familiilor, Eforie este recunoscută pentru tratamentele balneare, iar Mamaia, atât pentru familii, relaxare, dar în mod cert este în topul preferințelor iubitorilor de distracție și entertainment, datorită taxei de promovare administrată de către Asociația Litoral – Delta Dunării sub conducerea ANAT. Ne-ar fi de folos o implicare reală a Ministerului Turismului în sensul de a investi ceva mai mulți bani pentru promovarea litoralului românesc, astfel încât, atunci când vorbim de turism străin, să nu discutăm doar despre charter-ul cu israelieni”, declară Alin Burcea.

Sursă foto: www.olextur.ro

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302