Asociația Litoral: Sezonul estival 2015 se prefigurează mai bun decât cel precedent

Asociația Litoral: Sezonul estival 2015 se prefigurează mai bun decât cel precedent
person Horeca
access_time_filled

estimarilitoral2015La început de an, viitorul sezon estival se prefigurează mai bun decât cel precedent datorită măsurilor Guvernului de reducere a TVA-ului la 9% pentru pachetele turistice, introducerii voucherelor de vacanță, dar și campaniei de promovare a litoralului derulate de Asociația Litoral – Delta Dunării și Primăria Constanța, precizează, într-un comunicat, reprezentanții Asociației Litoral-Delta Dunării (ALDD). 

Reducerea cotei TVA la 9% pentru toate serviciile din turism, în cazul prestațiilor care se desfășoară pe teritoriul României, va face ca destinațiile românești să atragă un număr mai mare de turiști români și străini în vacanță în România, susține ALDD. Reducerea TVA va facilita vânzarea de pachete turistice (cazare + masă sau cazare + masă + excursii). Asociația recomandă turiștilor români să vină către agențiile de turism, acolo unde vor putea cumpăra pachete de servicii, care în acest caz vor conține TVA 9%.

Introducerea voucherelor de vacanță este la un pas să devină realitate, în această săptămână fiind pe ordinea de zi a ședinței de Guvern și aprobarea normelor metodologice referitoare la modul în care va funcționa noul sistem. Angajații vor primi voucherele în locul primelor de vacanță, și le vor cheltui în destinații turistice din România, litoralul fiind favoritul românilor în sezonul estival.

După aprecierea de care s-a bucurat primul film oficial al stațiunii Mamaia, asociația lucrează în prezent la un nou film al litoralului românesc. „Sperăm să ne bucurăm de sprijinul celorlalte primării pentru a aloca un buget de promovare pentru a realiza acest film și pentru organizarea evenimentelor care atrag turiștii pe litoral”, afirmă reprezentații asociației.

Pe lângă cele două măsuri ale Guvernului, campania de promovare derulată de ALDD își propune să atragă mai mulți turiști pe litoralul românesc prin participarea la târguri de turism. În 2015, ALDD va participa pentru prima oară la Târgurile de turism de la Tel Aviv (10-11 februarie) și Chișinău (26 februarie – 1 martie), dar și la târgurile cu participare tradițională: ITB Berlin (4-8 Martie 2015) și Târgul de Turism al României – Ediția de Primăvara (12-15 martie 2015). La Tel Aviv și Chișinău asociația va merge cu Show-ul Mamaia Style, asa cum a mers și la Londra în noiembrie 2014. Asociația intenționează să ducă parada Carnavalului Mamaia în centrul celor două capitale, în parteneriat cu primăriile locale.

Pentru a stimula turiștii străini să aleagă litoralul românesc ca destinație de vacanță în 2015, Asociația Litoral – Delta Dunării anunță continuarea zborurilor către Istanbul și introducerea a două zboruri săptămânale Constanța – Tel Aviv, și a unui zbor Constanța – Milano cu o companie low-cost. În plus, există negocieri cu o altă companie low cost pentru o cursă Constanța – Londra.

„România are nevoie de o promovare mai eficientă pe piețele externe pentru ca eforturile noastre, ale asociațiilor de promovare, să aibă succes. La nivel local și regional, trebuie să ne continuăm strategiile de promovare și organizare în același sistem de succes al parteneriatului public-privat, pentru o mai bună comunicare între autoritățile publice locale și ALDD, pe întreg litoralul”, a declarat Corina Martin, Președintele Asociației Litoral – Delta Dunării.

Sursă foto: www.litoralulromanesc.ro

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302