Ediția de primăvară a Târgului de Turism al României, la start!
Ediția de primăvară a Târgului de Turism al României își deschide porțile la Romexpo între 25 și 28 februarie 2016 în Pavilioanele C1 – C6 și se întinde pe o suprafață expozițională de peste 13.700 mp.
Lumea fascinantă a turismului se întâlnește sub același acoperiș pentru a-și prezenta ofertele early-booking, last minute, pachetele turistice estivale, propunerile de city-break, dar și pachetele family sau senior. La Târgul de Turism al României vizitatorii vor putea să își aleagă vacanța dintre sutele de destinații autohtone, europene sau exotice pe care firmele expozante le vor prezenta.
La ediția de primăvară a Târgului de Turism al României vor fi prezente companii din 15 țări: Albania, Bulgaria, Croația, Egipt, Grecia, Israel, Italia, Moldova, Palestina, Polonia, România, Serbia, Spania, Turcia și Ungaria. De asemenea, târgul va reuni 281 de firme care vor participa în calitate de expozanți și co-expozanți.
Promovarea turismului românesc este, ca de fiecare dată, o componentă importantă a târgului. Organizatorii ediției de primăvară a Târgului de Turism și-au îndreptat atenția către iubitorii de vacanțe pe frumoasele meleaguri românești, punând la dispoziția vizitatorilor oferte pentru călătorii în Maramureș, circuite la Mănăstirile din Moldova, la cetățile din Transilvania sau drumeții prin Apuseni.
Zone turistice din România vor fi reprezentate prin Consilii Județene precum Alba, Brăila, Buzău, Cluj, Dâmbovița, Harghita, Hunedoara, Iași, Maramureș, Mehedinți, Neamț sau Satu-Mare, de la care vizitatorii vor putea afla mai multe detalii despre destinațiile autohtone, tradițiile și specificul zonei. Orașe precum Alba-Iulia, Amara, Cluj, Făgăraș, Mangalia, Piatra-Neamț, Poiana Brasov, Sighișoara, Târgu-Neamț, Târgoviște, Techirghiol sau Timișoara vor expune la Târgul de Turism porturi tradiționale, vor binedispune vizitatorii prin muzica și dansurile specifice zonei din care provin și îi vor îndruma către cele mai frumoase obiective turistice locale.
Autoritatea Națională pentru Turism promovează România la Târgul de Turism al României în cadrul unui stand amenajat aflat în Pavilion C3 din incinta Romexpo.
„Pentru ediția de primăvară a celei mai importante manifestări expoziționale de profil din tara noastră am ales să promovăm România într-o manieră unică. Astfel în standul Autorității Naționale pentru Turism, aflat în pavilionul C3, vizitatorii vor putea descoperi o casă transilvăneană care va găzdui Ambasadorii Turismului Românesc, povești despre Constantin Brâncuși, meștesugari, produse tradiționale, legende transilvanene, personalități care s-au remarcat pentru actiunile lor de promovare a valorilor autohtone, iar surprizele vor continua pe tot parcursul celor 4 zile de târg. Intenția noastră este ca începând cu acest an să asociem imaginea României cu valorile sale umane, culturale, științifice, artistice. Suntem convinși că este începutul promovării României într-o manieră unitară cu focus pe adevăratele repere autohtone”, declară Anca Pavel Nedea, Președinte ANT.
Târgul de Turism al României este organizat și găzduit de Romexpo, bianual, primăvara și toamna, cu sprijinul Camerelor de Comerț și Industrie din România, al Asociației Naționale a Agențiilor de Turism din România (ANAT), în calitate de partener strategic și al Organizației Patronale a Turismului Balnear din România (OPTBR), al Federației Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR) și al Asociației Naționale de Turism Rural, Ecologic și Cultural (ANTREC).