Eximtur lansează în premieră în România pachetele turistice dinamice
Eximtur, cea mai mare companie de călătorii cu capital 100% românesc, lansează în premieră pe piața din România, pachetele turistice dinamice, care înseamnă o combinație între servicii de transport de tip aerian, terestru sau maritim și servicii de cazare, de masă și adiacente.
„Pachetul dinamic are marele avantaj că prezintă din start prețul complet al serviciilor. În acest fel, turistul nu trebuie să caute treptat serviciile respective, ci le poate vizualiza în ansamblu și poate compara în mod real costul pachetelor pe care le achiziționează”, a declarat Lucia Morariu, directorul general al Eximtur.
Cunoscute mai ales de turiștii din vestul Europei, pachetele dinamice au fost pentru majoritatea turoperatorilor din Germania ori Marea Britanie motorul de susținere a vânzărilor în perioada crizei.
„Dacă în mod tradițional un turist, care dorește servicii diferite față de tradiționalele pachete charter create de turoperatorii clasici, caută mai întâi servicii de transport aerian de tipul low-cost ori de linie. După ce și-a ales aceste servicii, trece la pasul următor, în care își caută cazarea strict pe perioada și locația date de biletul de avion găsit la pasul anterior. Eximtur, prin aplicațiile multiple pe care le folosește, preîmpachetează aceste servicii, creând milioane de variante ce pot fi comparate simplu și eficient” explică Lucia Morariu.
Implementarea pachetelor dinamice pe piața din România este un pas important din punct de vedere tehnologic, prin sistemele de inventar și distribuție utilizate atât în cadrul companiei Eximtur, cât și la partenerii firmei din întreaga țară.
„Lansarea acestui nou produs creează și un mare avantaj din punct de vedere comercial, agenția noastră continuând procesul constant de a oferi clienților cele mai bune soluții de călătorie la cel mai mic preț”, a arătat Lucia Morariu.
Pachetele dinamice aduc, dincolo de milioane de variante disponibile, o mai mare vizibilitate a ofertelor prin sistemul de distribuție globală în agențiile Eximtur, la parteneri, ori în platformele online și permit totodată o mai bună conversie a căutărilor clienților și o reducere a timpului alocat căutărilor.
Pachetele dinamice sunt implementate în premieră de un turoperator român pe piața din țara noastră utilizând soluțiile de inventar și distribuție globală ale concernului european MerlinX.
Extimtur a realizat în primele șase luni ale acestui an o cifră de afaceri de 20,3 milioane Euro, cu 2% mai mult față de aceeași perioadă a anului trecut.
În anul 2011, compania a lansat programul național de franciză, iar până în prezent rețeaua agențiilor de turism s-a extins, cuprinzând pe lângă cele 14 agenții proprii și 12 agenții francizate în orașele București, Brașov, Craiova, Galați, Brăila, Iași, Mediaș, Pitești, Târgu Mureș, Alba Iulia și Bistrița.